• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interieur verbouwing. ( is af !! )

Hmm even updateje over mijn panelen.. kan melden dat spuitlijm niet goed is tis rommel ookal staat er Bison op en dat het nooitmeer loslaat (contactlijm) is niet waar. Het eerste paneel dat ik deed bestuurderskant leek allemaal mooi en aardig te zijn gelukt. Toch zat alles er testrak overheen dat was stom maja wat wil je.. nooit eerder gedaan. Andere panelen zijn daarintegen nog redelijk goed maar ben bang dat alle panelen naar de klote zijn als het een keer 30 graden gaat worden.. dusja.. nooit meer spuitlijm gebruiken.. bestuuderskant heb ik overnieuw gedaan daarnet en er zit een vouw in nu omdat hij echt te strak eroverheen zat.. maja heb de vouw zo onopvallend mogelijk gemaakt aldus ben ik niet echt tevreden, toch zal k er maar mee moeten leven want k heb geen tijd meer om het nog een keer over te doen, k post binnenkort wel een foto van wat er is gebeurd

@pluuske, ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.

[rquote=1901248&tid=140189&author=X-PloiD]Hmm even updateje over mijn panelen.. kan melden dat spuitlijm niet goed is tis rommel ookal staat er Bison op en dat het nooitmeer loslaat (contactlijm) is niet waar. Het eerste paneel dat ik deed bestuurderskant leek allemaal mooi en aardig te zijn gelukt. Toch zat alles er testrak overheen dat was stom maja wat wil je.. nooit eerder gedaan. Andere panelen zijn daarintegen nog redelijk goed maar ben bang dat alle panelen naar de klote zijn als het een keer 30 graden gaat worden.. dusja.. nooit meer spuitlijm gebruiken.. bestuuderskant heb ik overnieuw gedaan daarnet en er zit een vouw in nu omdat hij echt te strak eroverheen zat.. maja heb de vouw zo onopvallend mogelijk gemaakt aldus ben ik niet echt tevreden, toch zal k er maar mee moeten leven want k heb geen tijd meer om het nog een keer over te doen, k post binnenkort wel een foto van wat er is gebeurd

@pluuske, ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.[/rquote]

ik had als test die achterste 2 paneeltjes gedaan die blijven nog wel redelijk zitten maar de grote panelen en dak heb ik met tix gedaan omdat ik al merkte dat dit niet ging houden .

is wel klote indd van het mooie werk

[rquote=1901248&tid=140189&author=X-PloiD]Hmm even updateje over mijn panelen.. kan melden dat spuitlijm niet goed is tis rommel ookal staat er Bison op en dat het nooitmeer loslaat (contactlijm) is niet waar. Het eerste paneel dat ik deed bestuurderskant leek allemaal mooi en aardig te zijn gelukt. Toch zat alles er testrak overheen dat was stom maja wat wil je.. nooit eerder gedaan. Andere panelen zijn daarintegen nog redelijk goed maar ben bang dat alle panelen naar de klote zijn als het een keer 30 graden gaat worden.. dusja.. nooit meer spuitlijm gebruiken.. bestuuderskant heb ik overnieuw gedaan daarnet en er zit een vouw in nu omdat hij echt te strak eroverheen zat.. maja heb de vouw zo onopvallend mogelijk gemaakt aldus ben ik niet echt tevreden, toch zal k er maar mee moeten leven want k heb geen tijd meer om het nog een keer over te doen, k post binnenkort wel een foto van wat er is gebeurd

@pluuske, ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.[/rquote]

ik had als test die achterste 2 paneeltjes gedaan die blijven nog wel redelijk zitten maar de grote panelen en dak heb ik met tix gedaan omdat ik al merkte dat dit niet ging houden .

is wel klote indd van het mooie werk

@ Pluuske,

Gister het paneel dat er niet meer uitzag ff aangepakt, lijm lijkt nu beter te blijven zitten echter zat het te strak nu niet meer maar ik moet hem toch nog een keer eruit halen om er een vouw uit te halen.. die is erin gekomen nu hij wat minder strak zit hopelijk blijft het dan wel zitten..

@ Pluuske,

Gister het paneel dat er niet meer uitzag ff aangepakt, lijm lijkt nu beter te blijven zitten echter zat het te strak nu niet meer maar ik moet hem toch nog een keer eruit halen om er een vouw uit te halen.. die is erin gekomen nu hij wat minder strak zit hopelijk blijft het dan wel zitten..

inderdaad , ik vind dat altijd zo ergelijk als je dan ergens zoveel moeite in heb t gestoken en het is het net niet .

laat het los ofzo heb ik ook wel is is egt heel irritant gelukkig blijft dit tot nu toe allemaal fijn zitten

ik hoop voor je dat het blijft zitten .

inderdaad , ik vind dat altijd zo ergelijk als je dan ergens zoveel moeite in heb t gestoken en het is het net niet .

laat het los ofzo heb ik ook wel is is egt heel irritant gelukkig blijft dit tot nu toe allemaal fijn zitten

ik hoop voor je dat het blijft zitten .

Dankje, k laat wel weten of het weer netjes te krijgen is.

Op zone moment denk ik ook waarom ben ik er ooit aan begonnen :P ?

[rquote=1901609&tid=140189&author=pluuske]inderdaad , ik vind dat altijd zo ergelijk als je dan ergens zoveel moeite in heb t gestoken en het is het net niet .

ik hoop voor je dat het blijft zitten .[/rquote]

Dankje, k laat wel weten of het weer netjes te krijgen is.

Op zone moment denk ik ook waarom ben ik er ooit aan begonnen :P ?

[rquote=1901609&tid=140189&author=pluuske]inderdaad , ik vind dat altijd zo ergelijk als je dan ergens zoveel moeite in heb t gestoken en het is het net niet .

ik hoop voor je dat het blijft zitten .[/rquote]

Ahja gelijk heb je. Ik heb me paneel gered ! in 2 keer grotendeels nogmaals gelijmd. Op een of andere manier zit het nu veel beter en blijft het goed zitten. Enkel nog een keer 1 van de achter panelen eruit dan komt het helemaal goed.

Ahja gelijk heb je. Ik heb me paneel gered ! in 2 keer grotendeels nogmaals gelijmd. Op een of andere manier zit het nu veel beter en blijft het goed zitten. Enkel nog een keer 1 van de achter panelen eruit dan komt het helemaal goed.

[rquote=1894125&tid=140189&author=astra GT]hey pascal, da ziet er erg netjes uit.

en goed werk heeft tijd nodig, hehehehehe

maar lijkt of ie net iets te breed is en tegen je deur paneel aan zit??

ben benieuwd als het int. klaar is...

gr. johan[/rquote]

ow je bedoeld door dat scheurtje zeker .

nee dat kwam door een pipo die niet kon blijven zitten in de bocht .

en mijn paneel even een schouder duwtje gaf :P

@X-PloiD

dat is wel nice heb je alles weer mooi

[rquote=1894125&tid=140189&author=astra GT]hey pascal, da ziet er erg netjes uit.

en goed werk heeft tijd nodig, hehehehehe

maar lijkt of ie net iets te breed is en tegen je deur paneel aan zit??

ben benieuwd als het int. klaar is...

gr. johan[/rquote]

ow je bedoeld door dat scheurtje zeker .

nee dat kwam door een pipo die niet kon blijven zitten in de bocht .

en mijn paneel even een schouder duwtje gaf :P

@X-PloiD

dat is wel nice heb je alles weer mooi

Terug
Naar boven