Hmm even updateje over mijn panelen.. kan melden dat spuitlijm niet goed is tis rommel ookal staat er Bison op en dat het nooitmeer loslaat (contactlijm) is niet waar. Het eerste paneel dat ik deed bestuurderskant leek allemaal mooi en aardig te zijn gelukt. Toch zat alles er testrak overheen dat was stom maja wat wil je.. nooit eerder gedaan. Andere panelen zijn daarintegen nog redelijk goed maar ben bang dat alle panelen naar de klote zijn als het een keer 30 graden gaat worden.. dusja.. nooit meer spuitlijm gebruiken.. bestuuderskant heb ik overnieuw gedaan daarnet en er zit een vouw in nu omdat hij echt te strak eroverheen zat.. maja heb de vouw zo onopvallend mogelijk gemaakt aldus ben ik niet echt tevreden, toch zal k er maar mee moeten leven want k heb geen tijd meer om het nog een keer over te doen, k post binnenkort wel een foto van wat er is gebeurd
@pluuske, ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.
@pluuske, ziet er super uit hoop echt dat het allemaal goed blijft zitten! ik baal enorm op moment.. heb geprobeerd er iets van te maken en hoop dat de rest van de panelen niet los gaat laten.