@Hendri wrote:Met oude rubbers kit ik ook :thumb
of kit jij zonder rubber :hmmz
maar even weer over ons Iwan.
vandaag alweer wat tijd gevonden, jaja stond doosje voor de deur met TIJD.
verschrikkelijk handig hoor. :thumb
ben eens op zolder gekropen, want volgens mij moest er nog het een en ander wezen aan
rotzooi van de diverse half gesloopte, compleet gesloopte, of compleet intacte MANTA sloten.
nou gelukt hoor. na een uurtje prutsen, had ik dan toch het kofferbakslot, en de beide portieren op 1 sleutel... en toen het contact nog. dat ging wat minder voorspoedig.
maar ook dat is gelukt :thumb
:kewlpics :kewlpics :kewlpics
mooi zooitje hoor, al staat het wel wijs op zo`n zwart tapijtje :jerry
de "nieuwe" sleutel ligt er al bij. eentje uit de ouwe doos. vermoedelijk nog van mijn 1e manta, maar het kan ook even goed van een van de andere manta`s geweest zijn.
het setje zo goed als compleet, enkel een klein aluminium deeltje ontbreekt. deze hoop ik binnenkort bij een mede clublid te vinden
soms tref je ook nog wat creatiefietijd ( wat een woord zeg, en dan vermoedelijk ook nog verkeerd gespelT ook haha :agent )
trouwens wel handig spul die miniatuur sjorbandjes. heb er maar een vers exemplaar opgezet, na de behandeling
even testen he, kijken hoe het staat :jerry :jerry
@Thijsje was ook aanwezig, en kon met zijn vingertjes niet van iwan afblijven, die arme jongen kan niet wachten om met zijn bolide bezig te gaan, maar EERST iwan. haha.
maar om nu vervolgens met een klein schroevendraaiertje iwan te gaan bezeren vond ik ook niet erg netjes. maar een nauwkeurig onderzoek aan de sponningen van iwan, wezen wel het een en ander uit, (volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren ! )
tja, na nader onderzoek zat er dus wel degelijk wat meer rotterij in. tis ook altijd het zelfde he :angel
tot de volgende keer king: