• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

- Iwan - gaat verder bij project garbage run 2013

@Den man en Mantallica.... zeur maar lekker jongens, tis allemaal puur opgekroptte jalouzie :jerry :jerry

maar deze jongen kit de ruiten wel, monteerd ze tevens terug met de oude rubbers, mits deze goed zijn.

je kunt ze ook kapot trekken met het verwijderen ofzo, of dat ze vol zitten met kit.

harde kit delen verwijder je vlot, zachte kitdelen minder, maar als daar het meeste maar van weg is

wil het prima.

bij de gte gaan de ruiten er ook nog uit.. zijn niet gekit, en dus lek.

vermoedelijk haal jij 2 dingen door elkaar danny :P

@Hendri wrote:Met oude rubbers kit ik ook :thumb

of kit jij zonder rubber :hmmz

maar even weer over ons Iwan.

vandaag alweer wat tijd gevonden, jaja stond doosje voor de deur met TIJD.

verschrikkelijk handig hoor. :thumb

ben eens op zolder gekropen, want volgens mij moest er nog het een en ander wezen aan

rotzooi van de diverse half gesloopte, compleet gesloopte, of compleet intacte MANTA sloten.

nou gelukt hoor. na een uurtje prutsen, had ik dan toch het kofferbakslot, en de beide portieren op 1 sleutel... en toen het contact nog. dat ging wat minder voorspoedig.

maar ook dat is gelukt :thumb

:kewlpics :kewlpics :kewlpics

IMG_8483.jpg

mooi zooitje hoor, al staat het wel wijs op zo`n zwart tapijtje :jerry

de "nieuwe" sleutel ligt er al bij. eentje uit de ouwe doos. vermoedelijk nog van mijn 1e manta, maar het kan ook even goed van een van de andere manta`s geweest zijn. ;)

IMG_8486.jpg

het setje zo goed als compleet, enkel een klein aluminium deeltje ontbreekt. deze hoop ik binnenkort bij een mede clublid te vinden :D

IMG_8490.jpg

soms tref je ook nog wat creatiefietijd ( wat een woord zeg, en dan vermoedelijk ook nog verkeerd gespelT ook haha :agent )

trouwens wel handig spul die miniatuur sjorbandjes. heb er maar een vers exemplaar opgezet, na de behandeling :D

IMG_8491.jpg

even testen he, kijken hoe het staat :jerry :jerry

@Thijsje was ook aanwezig, en kon met zijn vingertjes niet van iwan afblijven, die arme jongen kan niet wachten om met zijn bolide bezig te gaan, maar EERST iwan. haha.

maar om nu vervolgens met een klein schroevendraaiertje iwan te gaan bezeren vond ik ook niet erg netjes. maar een nauwkeurig onderzoek aan de sponningen van iwan, wezen wel het een en ander uit, (volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren ! )

IMG_8493.jpg

IMG_8492.jpg

tja, na nader onderzoek zat er dus wel degelijk wat meer rotterij in. tis ook altijd het zelfde he :angel

tot de volgende keer king:

:angel

sorry ugly iwan

maar je zult gauw een migmag kuur krijgen als ik de baas zo hoor :jerry

btw, mooi dat nog gelukt is met je slotjes he king: was ok nie zo gek moeilijk , maar toch n goede bezigheid :thumbup

@Hendri wrote:Met oude rubbers kit ik ook :thumb

of kit jij zonder rubber :hmmz

maar even weer over ons Iwan.

vandaag alweer wat tijd gevonden, jaja stond doosje voor de deur met TIJD.

verschrikkelijk handig hoor. :thumb

ben eens op zolder gekropen, want volgens mij moest er nog het een en ander wezen aan

rotzooi van de diverse half gesloopte, compleet gesloopte, of compleet intacte MANTA sloten.

nou gelukt hoor. na een uurtje prutsen, had ik dan toch het kofferbakslot, en de beide portieren op 1 sleutel... en toen het contact nog. dat ging wat minder voorspoedig.

maar ook dat is gelukt :thumb

:kewlpics :kewlpics :kewlpics

IMG_8483.jpg

mooi zooitje hoor, al staat het wel wijs op zo`n zwart tapijtje :jerry

de "nieuwe" sleutel ligt er al bij. eentje uit de ouwe doos. vermoedelijk nog van mijn 1e manta, maar het kan ook even goed van een van de andere manta`s geweest zijn. ;)

IMG_8486.jpg

het setje zo goed als compleet, enkel een klein aluminium deeltje ontbreekt. deze hoop ik binnenkort bij een mede clublid te vinden :D

IMG_8490.jpg

soms tref je ook nog wat creatiefietijd ( wat een woord zeg, en dan vermoedelijk ook nog verkeerd gespelT ook haha :agent )

trouwens wel handig spul die miniatuur sjorbandjes. heb er maar een vers exemplaar opgezet, na de behandeling :D

IMG_8491.jpg

even testen he, kijken hoe het staat :jerry :jerry

@Thijsje was ook aanwezig, en kon met zijn vingertjes niet van iwan afblijven, die arme jongen kan niet wachten om met zijn bolide bezig te gaan, maar EERST iwan. haha.

maar om nu vervolgens met een klein schroevendraaiertje iwan te gaan bezeren vond ik ook niet erg netjes. maar een nauwkeurig onderzoek aan de sponningen van iwan, wezen wel het een en ander uit, (volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren ! )

IMG_8493.jpg

IMG_8492.jpg

tja, na nader onderzoek zat er dus wel degelijk wat meer rotterij in. tis ook altijd het zelfde he :angel

:angel

sorry ugly iwan

maar je zult gauw een migmag kuur krijgen als ik de baas zo hoor :jerry

btw, mooi dat nog gelukt is met je slotjes he king: was ok nie zo gek moeilijk , maar toch n goede bezigheid :thumbup

@Ghanz wrote:

IMG_8493.jpg

IMG_8492.jpg

Het roestmonster gaat altijd net ff verder dan je had hoopt :(

@Ghanz wrote:

IMG_8493.jpg

IMG_8492.jpg

Het roestmonster gaat altijd net ff verder dan je had hoopt :(

hahaha nou gefeliciteerd dan nog kerel !

en iwan is weer bijna helemaal hard logan, dus het valt allemaal best mee :D

hahaha nou gefeliciteerd dan nog kerel !

en iwan is weer bijna helemaal hard logan, dus het valt allemaal best mee :D

Terug
Naar boven