• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

jaren 80 sentiment

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@asconahobbyist wrote:[youtube:3b5sz00p]

de tegenhanger van de Transformers , de GOBOTS. Hebben het uiteraard niet gered,vond het destijds vrij suf.

Geproduceerd door Hanna-Barbera (Flinstones,Scooby doo,Topcap enz...)

Wel wat speelgoed van gehad als een soort nep transformers,waren een stuk goedkoper als de echte,maar erg gek was ik er toch niet mee!

en dat heb je helemaal mis :angel

Go-bots werden door dezelfde label verkocht als de transformers.

Sterker nog Go-bots waaronder Crasher komen ook in moderne tekenfilms en speelgoed voor ;)

http://tfwiki.net/wiki/GoBot_(Tonka" onclick="window.open(this.href);return false;)

Ok dat wist ik dan weer niet,ik graaf nu effe in mn geheugen he,tis wel weer 25 jaar geleden :mrgreen:

en om me dat nou 3 keer in te wrijven :jerry

667.jpg

dit is mijn laatste sentiment,,,vorig jaar verkocht omdat mijn vrouw vond dat ie al het daglicht uit huis hield ( grapje)

Foto0351-kopie.jpg

@astraTD wrote:Cool vet ding cevy blazer toch??? meeste van die zijn ook nog 6,5 v8 diesels

thnx,,,dit is een 5.7 ltr,,ik heb 4 jaar geleden een ex army blazer 6.2 ltr diesel gehad,,,en dat was een echt beest kan ik je vertellen

Ja lijkt me ook wel wat om zoiets erbij te hebben, alleen ik zit niet zo breed dat is het jammere haha plek heb ik genoeg.

@asconahobbyist wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@asconahobbyist wrote:[youtube:190zt4lt]

de tegenhanger van de Transformers , de GOBOTS. Hebben het uiteraard niet gered,vond het destijds vrij suf.

Geproduceerd door Hanna-Barbera (Flinstones,Scooby doo,Topcap enz...)

Wel wat speelgoed van gehad als een soort nep transformers,waren een stuk goedkoper als de echte,maar erg gek was ik er toch niet mee!

en dat heb je helemaal mis :angel

Go-bots werden door dezelfde label verkocht als de transformers.

Sterker nog Go-bots waaronder Crasher komen ook in moderne tekenfilms en speelgoed voor ;)

http://tfwiki.net/wiki/GoBot_(Tonka" onclick="window.open(this.href);return false;)

Ok dat wist ik dan weer niet,ik graaf nu effe in mn geheugen he,tis wel weer 25 jaar geleden :mrgreen:

en om me dat nou 3 keer in te wrijven :jerry

Moet je nagaan dat ik nog niet eens 30 ben :jerry

toen ik gobots kreeg waren ze van Bandai,de tekenfilm heb ik wel ns op sky channel gezien.

Vond het niet heel bijzonder,weet nog dat die motorfiets de leider van de rotzakken was,zo was er ook een rolls royce,een witte en die had in robot modus een hoge hoed.Was echt suf. De enige mooie die ik had vond ik de rode nissan 300 zx

deze

mr7oiGADVdJrs-3cusGzH7g.jpg

wellicht dat er later een link naar de officiele transformers is gekomen,en wat is origineel,ik had al een optimus Prime en een jazz G1 en die heette nog Diaclone,toen waren de echte transformers G1 nog niet eens uit.

nice!!!!

De mijne waren destijds zo verrot gespeeld dat ze uiteindelijk de bak ingegaan zijn,tot ik op een gegeven moment op een rommelmarkt een hele tas vol met TF's zag,die mocht voor 5 euro mee.

Daar zaten onder andere in,Complete Menasor,Complete Computron,2 stuks Optimus prime compleet,Rodimus prime,tracks,smokescreen en nog een paar,zo ben ik weer een klein beetje aan het sparen gegaan.

Hobby 480 ADX uit1982,deze kochten mijn ouders begin 1983,deze caravan is de directe aanleiding geweest voor mn pa om eind 83 onze nieuwe rode Ascona te kopen,want we hadden een eend,en dat was wat te gek om daar die caravan achter te hangen.

2404_3370063980846.jpg

@asconahobbyist wrote:nice!!!!

De mijne waren destijds zo verrot gespeeld dat ze uiteindelijk de bak ingegaan zijn,tot ik op een gegeven moment op een rommelmarkt een hele tas vol met TF's zag,die mocht voor 5 euro mee.

Daar zaten onder andere in,Complete Menasor,Complete Computron,2 stuks Optimus prime compleet,Rodimus prime,tracks,smokescreen en nog een paar,zo ben ik weer een klein beetje aan het sparen gegaan.

5 euro :shock: je vergeet zeker vast een paar nullen :shock:

Uhhm,nee,was echt 5 euro,zal ergens in 2005 geweest zijn,ik wist toen nog niet dat ze zoveel waard waren.

De computron en predaking (die zat er ook bij) heb ik uiteindelijk op marktplaats gezet,daar had ik niet zoveel mee,computron heeft al een veelvoud van die 5 euro opgebracht,maar predaking sloeg alles!

@senatorman,nee mn rode 4 deurs,die ik inmiddels gerestaureerd heb en in getrouwd ben.

deze dus.

GroteFoto-LY8HEVAL.jpg

de voorloper van de DS.... :P

dacht dat de DS de eerste was met dubbel scherm, is het gewoon een kopie van een ouder type van Nitendo. :jerry

Terug
Naar boven