• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

K&N 57S Performance kit astra G

Wat blue dragon gepost had hierboven ging over mijn ervaring met hun.

Het verhaal is eigenlijk dat alles in het begin voor de aanschaf goed en wel verliep via email, kreeg binnen een dag reactie terug. Alles zou passen volgens hem, 100% gegarandeerd.

Filter gekocht, gepast, bleek dus niet te gaan qua grootte en daarover een mail gestuurd om te retourneren en heb 1 reactie terug gehad erop en ik quote vanuit mijn email:

Andere optie, mischien een mede Astra

Tuning club lid die hem van je over wil nemen? iemand met een minder snelle

Astra? <<- dit was toen hij nog sponsor was van ATC

Daarna nog een stuk of 7 emails gestuurd in de afgelopen 4 maanden en nooit geen reactie op terug gehad.

Telefonisch ook niet bereikbaar, krijg continue een in gesprekstoon.

Zijn bedrijfspand is verkocht, en hij zou via thuis werken heb ik van betrouwbare bronnen gehoord.

Heb toevallig vanavond via zijn site het contact formulier in gevuld hierover zodat ik zeker weet dat het aankomt bij hem, maar ik heb er een hard hoofd in wat dat betreft.

Dus ik hoop dat je hem wel telefonisch te pakken krijgt en het filter nog niet betaald hebt, want zijn service is op zijn aardigst gezegd KLOTE!

Zit al te zoeken op juridisch gebied om dit op te gaan lossen want kom echt nergens op deze manier. Gelukkig heb ik alle emails etc. opgeslagen als bewijs.. dus wat dat betreft zit het wel goed.

Blijf dit wel even volgen, als dit ook escaleert bij jou op deze manier staan we samen sterker zal maar zeggen king:

ohh Dat is dan mooi ***

Maar het adres op zijn zijn dat bestaat dus niet meer ?

Ik heb 187 voor dat filter bestelt .

Anders gaat ik der heen rije om te kijke.

Ik wacht even tot maandag en dan ga ik mailen .

datatunig zit niet meer in nijkerk. waar die nu zit geen flauw idee

ik heb daar ook een pipercross luchtilter besteld via een clublid

de 1e keer kwam er een filter binnen maar was voor een corsa en dat was GEEn fout van leon (datatuning)

2e keer kwam de juiste binnen en paste perfect

kortom een tevreden klant !!

Ik snap het ook niet heren, ik heb niet voor niets destijds met trots "Chiptuning & Performance by DataTuning" in mijn onderschrift vermeld. Altijd een tevreden klant geweest.

Sinds dat hij uit zijn pand in Nijkerk is, verloopt het niet allemaal even soepeltjes lees ik. Het probleem van m'n maatje Kevin wist ik al, ik snap er nog steeds niks van. Ik kan Kevin alleen maar gelijk geven, want dat heeft hij gewoon.

Terwijl Turbootje zijn Pipercross inlegfilter ook nog heeft ontvangen in de tijd dat hij weg is uit zijn pand. Beetje vaag allemaal.

Hopelijk verloopt dit in de toekomst beter. Zo niet, graaft DataTuning zijn eigen graf.

Niemand zit immers op gedupeerden te wachten.

Ik haal de tekst voorlopig uit m'n onderschrift weg, totdat er volledig positieve verhalen verschijnen.

@Rene_AstraG2.0 wrote:Ik hoop dat ik een positieve reactie kan geven volgende week.

Vandaag maar alvast gemailt ik hoop morgen nog op antwoord .

En als je dan reactie krijgt over de mail, probeer dan ff het adres van zijn pand/huis te ontfutselen, kevin daar zou je Kevin een hoop plezier mee doen!

ik weet wel dat het bij mij ook een week of 2 a 3 duurde voor ik hem uiteindelijk binnen had, ik begreep omdat hij bij de importeurn niet op voorraad was.

gr Rolf

ik kijk toevallig net op mijn mail, en hij heeft nu wel terug gereageerd sinds ik contact geprobeerd hebt op te nemen via het contactformulier op zijn site.

Kijken hoe het nu verder verloopt

Vergis je niet in producenten zoals K&N, Green, Pipercross e.d. hoor! Die doen zelf alles op het dooie akkertje.

De enige manier waarbij het snel kan gaan, is wanneer het product op voorraad is bij de winkel waar je het besteld.

Maar NU heb je de K&N Kit :wors

Foto's, reviews, video's jonguh! :thumb

Hij zit erop :) heb nog niet gereden dus ik weet het nog niet :D

Mooi filtertje :)

Heb ff een foto gemaakt van geheel ingebouwd en me oude luchtfilter .

Zal zo ff neergooie .

Haal je accupool eens los voor een paar minuten, om zo het geheugen van de ECU te wissen wat betreft inspuiting.

En natuurlijk zoals altijd eerst de motor goed op temperatuur laten komen, en dan GENIETEN!! king:

:kewlpics zien we graag :thumb

Laaste keer toen ik dat deed reed ie niet meer omdat me accu lampie bleef brande haha

Laat ik dat maar niet doen .

20120730_181839.jpg

Aardig vies toch :P

20120730_181604.jpg

Terug
Naar boven