[rquote=1886665&tid=144177&author=Koendettc]Vandaag voor het eerst mn batterij terug in de auto gezet en even gezien wat er gebeurde bij het omdraaien van de contact sleutel na 4 jaar restauratie van mn kadett maar helaas was dat niet zo veel.
Achterlichten werken, lampen vooraan ook, verwarming, radio, sigarettenaansteker ed ook maar als ik de schakelaar van de lichten draai brand het lichtje van de grootlichten op mn dash.
Verder brand er geen enkel lichtje van oliedruk oid, pinkers werken niet, handremlichtje werkt niet, ook ruitenwissers doen niks. Koplampen, enkel grootlichten werken als ik pinkerhendel achteruit trek, anders geen licht terwijl achterlichten wel branden.
en dan kwam er ook nog es een knal van onder het dashbord gevolgd door een rookwolkje, kan enkel van de radio zijn denk ik...
heb even een nieuwe zekering op de + kabel gezet en voorlopig geen last meer daarvan, al komt er niks van geluid uit, lampje van de radio gaat, achtergrondverlichting ook maar verder niks, was voor die kleine knal ook al...
en dan heb ik nog wat draadjes die nog verloren hangen...
Iemand die me kan helpen?
(eerste foto is gewoon overzichtje, geen idee als hier iets verkeerd zit?)
dit zit ongeveer aan middenconsole
kort draadje recht uit de draadboom:
komt ook uit de hoofddraadboom, stuk van ongeveer 30cm
wie helpt me verder....
[/rquote]
foto 2 is volgensmij voor mistlampen voor maar dan moet er onder je dash ook blokje zitten met 3 relais
foto 3 is volgensmij dashboard verlichting
foto 3 moet naar je koppeling daar zit op het pedaal een aanslag rubber of een schakelaartje als er en schakelaar zit moet daar de stekker op