• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett cqp ombouw naar c20xe

hey ziet er super uit

aleen kom ik weer die panhardstan is mooi maar dat werkt niet echt he want is nu even lang als de die wat er bij licht en omdat je hem verlaagt moet je hem inkorte (dat kan ook) maar moet je hem steets los halen je kan hem niet afstelen als die vast zit of wel ?

ziet wel dik uit

ik moet hem idd dan steeds loshalen om hem korter te maken.

Kan hem nu ongeveer 5 cm korter draaien dus hoop dat dat genoeg is anders maak ik weer eeen nieuwe :D

ik moet hem idd dan steeds loshalen om hem korter te maken.

Kan hem nu ongeveer 5 cm korter draaien dus hoop dat dat genoeg is anders maak ik weer eeen nieuwe :D

gisteren weer bezig geweest met de coupe samen met wat vrienden en we hebben hem tot leven kunne brengen

dus hartstikke blij dat tie loopt.Nu afbouwen en hopen dat ik er mee naar sevenum kan

gisteren weer bezig geweest met de coupe samen met wat vrienden en we hebben hem tot leven kunne brengen

dus hartstikke blij dat tie loopt.Nu afbouwen en hopen dat ik er mee naar sevenum kan

Kan toch mooi zo, hoevaak stel je hem nou???

Makkelijker was geweest als die onder de auto af te stellen was, met een bout/moer/borgmoer zoals op een veerpootbrug. Maar dit werkt ook prima, dan maar 1 kant los hoor. Je stelt hem toch maar 1 keer in.

Resect @ uitlaatspruitje :thumbup , dat is nog al een lekker klusje. Passen en meten..brrrr.

Kan toch mooi zo, hoevaak stel je hem nou???

Makkelijker was geweest als die onder de auto af te stellen was, met een bout/moer/borgmoer zoals op een veerpootbrug. Maar dit werkt ook prima, dan maar 1 kant los hoor. Je stelt hem toch maar 1 keer in.

Resect @ uitlaatspruitje :thumbup , dat is nog al een lekker klusje. Passen en meten..brrrr.

had er ook een gekocht is ook het zelfde maar ik denk tog dat ik hem versteldaar maak zonder hem los temaken weet je hoe je zoon ding afsteld ?

had er ook een gekocht is ook het zelfde maar ik denk tog dat ik hem versteldaar maak zonder hem los temaken weet je hoe je zoon ding afsteld ?

Gisteren de achteras gespoten in en daarna in een coating gezet.Vervolgens de achteras er weer onder gemonteerd en voor de show ff een wiel erop.Gelijk even de tussenas opgemeten en de fan aangesloten.Kan ik die tussenas morgen mooi op maat maken op het werk.En dan de remmen nog en de gaskabel en dan is tie klaar

06082011448.jpg

06082011447.jpg

Gisteren de achteras gespoten in en daarna in een coating gezet.Vervolgens de achteras er weer onder gemonteerd en voor de show ff een wiel erop.Gelijk even de tussenas opgemeten en de fan aangesloten.Kan ik die tussenas morgen mooi op maat maken op het werk.En dan de remmen nog en de gaskabel en dan is tie klaar

06082011448.jpg

06082011447.jpg

Terug
Naar boven