• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett cqp ombouw naar c20xe

Vandaag eerst naar de sloop geweest op zoek naar een gaskabel en plug voor op het differtieel en gelukkig gevonden.De kabel die er nu op zit is van een tigra.Past perfect

en net het eerste rondje gereden en loopt super

alleen de accu laat niet op.Al een andere dynamo erop gezet maar dat hielp niet maar de koolborstels waren wat vet.Dus maandag die nog ff schoonmaken en kijken of het helpt.

en ik heb de plus gewoon op de + en de min op de- maar de D+

waar moet deze op.Weet iemand dat want deze heb ik niet aangesloten???

past idd zo goed als 1 op 1 heb alleen een deel op het gas heveltje moeten maken

zal er wat foto's van maken.

en met de dynamo ga ik vandaag of morgen even aan de gang.Gaat goed goedkomen voor sevenum :D

past idd zo goed als 1 op 1 heb alleen een deel op het gas heveltje moeten maken

zal er wat foto's van maken.

en met de dynamo ga ik vandaag of morgen even aan de gang.Gaat goed goedkomen voor sevenum :D

Nog een paar foto's

Het kroonwiel in uitmuntende staat

13082011451.jpg

En nu helemaal af

16082011452.jpg

close up van de gaskabel

16082011453.jpg

en de achteras nog een keer met nieuwe remleidingen en cilinders

16082011454.jpg

En de coupe weer on the road

18082011456.jpg

18082011455.jpg

18082011457.jpg

en morgen met de coupe naar sevenum en daarna beginnen met ed carroserie,want die verdient nu wel aandacht

Nog een paar foto's

Het kroonwiel in uitmuntende staat

13082011451.jpg

En nu helemaal af

16082011452.jpg

close up van de gaskabel

16082011453.jpg

en de achteras nog een keer met nieuwe remleidingen en cilinders

16082011454.jpg

En de coupe weer on the road

18082011456.jpg

18082011455.jpg

18082011457.jpg

en morgen met de coupe naar sevenum en daarna beginnen met ed carroserie,want die verdient nu wel aandacht

Heb hem even staan bewonderen op sevenum, ziet er goed uit, maar wat heb je met jouw front gedaan die is nie ingekort zoals je normaal wel eens doet?

wij reden jullie voorbij toen jullie de afslag namen op de snelweg terug naar huis een blauwe manta en ik met blauwe c coupe staken hand nog op naar elkaar. Gr. Harald

heb je nog gezogt op sevenum naar nu zie ik dat je er niet was jamer

ben maar blij want was een moderpoel en bij ons was het aant regenen dus met met een andere auto gekomen

Heb hem even staan bewonderen op sevenum, ziet er goed uit, maar wat heb je met jouw front gedaan die is nie ingekort zoals je normaal wel eens doet?

wij reden jullie voorbij toen jullie de afslag namen op de snelweg terug naar huis een blauwe manta en ik met blauwe c coupe staken hand nog op naar elkaar. Gr. Harald

heb je nog gezogt op sevenum naar nu zie ik dat je er niet was jamer

ben maar blij want was een moderpoel en bij ons was het aant regenen dus met met een andere auto gekomen

Terug
Naar boven