• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter... Mag dicht, auto is verkocht

origineel gepost door custom

die zullen het ook wel worden ja...

in dat geval vraag ik me af wat die schmidts moeten gaan kosten ?

Ja das een goeie vraag ja, had ook al een U2U voro die schmidts... zijn die zo zeldzaam dan.. ;) Maar ik weet niet of ik ze wegdoe, misschien hou ik ze wel gewoon..

voor onder de D zou ik inderdaad de zwarte gt's eronder gooie, staat super ook bij het kleurtje :)

de schmidt's wil ik graag inderdaad, opknappen en onder m'n mk1 gooien ;) heb nog 15 inch bandjes :)

Nou peepz.. allen bedankt voor d ehulp :D Hij is gister APK gekeurd :D, na vorige week op wat kleine dingen afgekeurd te izjn heb ik hem gister nogmaals aangeboden en alles was prima :D Hij lekte alleen een klein beetje olie bij de koeler aansluiting aan het blok.. maar daar kijk ik nog ff naar :D

Super man ! kan je mooi touren met dit weer :P De Suzuki lekker binnen laten staan en kmters maken met de Kadett ! :D

origineel gepost door custom

Hij is wel beestachtig snel hoor Glenn :D een snel blokje hoorz.

haha jah fijn is dat hea :P Ik mis em ook zeker wel.. soms denk ik wel es waarom heb ik ook niet de ophanging van die grijze kadett van me gefixt :P Maargoed blok heeft in iedergeval een goed thuis gekregen :P

Terug
Naar boven