• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D 1.8 Fuel Injection

@PeterNoFear wrote:Hou ik je aan hgd, moet ik je met de heftruck thuisbrengen zeker?!

Zal wel meevallen, leg een paar planken achterin denk ik ;)

haha nee zo gek gaat het niet worden. (denk ik)

Gister een paar foto'tjes geschoten na dat de Kadett gewassen was.

1391665_689630661049554_263526280_n_zps16e7e804.jpg

999383_689630714382882_1634978724_n_zps5c53a406.jpg

Binnenkort een motorswapje bij de Kadett, en jawel, een 2 liter 8 klepper van een E GSI.

De bedoeling is om het blok een beetje op te knappen, kleppendeksel even stralen en dat soort dingen.

Moet er natuurlijk wel netjes uit zien.

Zodra er wat gebeurt is zal ik foto's posten. :thumb

een week geleden nieuwe remmen er op gezet, en nu kun je ze er weer af halen dus? haha

wat voor blok heb je er nu in liggen?

(edit) misschien had ik de topic titel ff moeten lezen inplaats alle berichten haha

Weer wat nieuws op de Kadett, spiegels van een A Corsa en in de kleur van de wagen.

Ook een 1200 motortje erbij gekocht voor het Turbo project. Morgen komt hij op de motorsteun en ga ik beginnen met opbouwen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

@marcohgd wrote:Weer wat nieuws op de Kadett, spiegels van een A Corsa en in de kleur van de wagen.

Ook een 1200 motortje erbij gekocht voor het Turbo project. Morgen komt hij op de motorsteun en ga ik beginnen met opbouwen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

hopelijk is het dan wel een 1.2 N motortje ivm. compressie

Het motortje wat ik aangeschaft heb, komt niet in de Kadett. Alleen de spruitstukken, kleppendeksel en carterpan ga ik gebruiken.

Zal morgen even een paar foto'tjes schieten over hoe de stand van zaken er bij staat.

Hoop dat het volgende week allemaal klaar is. :thumb

Terug
Naar boven