• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D 1982 1.2S toekomstig project? 80-80 verlaging UPDAT

Mooi D'tje! Nu nog laten zakken en dan staat deze er dik bij..;)

De rode a.lichten die je er nu op hebt zitten..zelf gespoten?

Mooi D'tje! Nu nog laten zakken en dan staat deze er dik bij..;)

De rode a.lichten die je er nu op hebt zitten..zelf gespoten?

Ja rondom 195/45/15 klopt! Staat erg dik! nu de verlaging nog...

Jullie overigens nog tips of adviezen wat je nog aan de buitenkant zou doen? Alu tankdop en eventueel meespuiten van de bumpers en spiegels?

Ja rondom 195/45/15 klopt! Staat erg dik! nu de verlaging nog...

Jullie overigens nog tips of adviezen wat je nog aan de buitenkant zou doen? Alu tankdop en eventueel meespuiten van de bumpers en spiegels?

Klopt zijn zelf gespoten. Ik dacht, ach voor een busje van 15 euro kunnen we het altijd proberen.

Beter dan 149 euro voor nieuwe geheel rode achterlichten.

Eigenlijk wil ik smoke achterlichten, maar die zijn dezelfde prijs... Staat nog op mijn wishlist. :)

[rquote=1879338&tid=143530&author=D-gek]Mooi D'tje! Nu nog laten zakken en dan staat deze er dik bij..;)

De rode a.lichten die je er nu op hebt zitten..zelf gespoten? [/rquote]

Klopt zijn zelf gespoten. Ik dacht, ach voor een busje van 15 euro kunnen we het altijd proberen.

Beter dan 149 euro voor nieuwe geheel rode achterlichten.

Eigenlijk wil ik smoke achterlichten, maar die zijn dezelfde prijs... Staat nog op mijn wishlist. :)

[rquote=1879338&tid=143530&author=D-gek]Mooi D'tje! Nu nog laten zakken en dan staat deze er dik bij..;)

De rode a.lichten die je er nu op hebt zitten..zelf gespoten? [/rquote]

[rquote=1879125&tid=143530&author=bipsus]Mooie wagen, ik vind persoonlijk de uitlaat demper niet mooi hangen.

Verder netjes hoor![/rquote]

Ik wilde de uitlaat liever ook heel iets hoger, maar kon niet in verband met uitstekende schroeven. Deze hebben we al maximaal afgeslepen. Wilde in elk geval de uitlaat onder de uitsparing in de bumper hebben.... Wel erg cool geluid :)

[rquote=1879125&tid=143530&author=bipsus]Mooie wagen, ik vind persoonlijk de uitlaat demper niet mooi hangen.

Verder netjes hoor![/rquote]

Ik wilde de uitlaat liever ook heel iets hoger, maar kon niet in verband met uitstekende schroeven. Deze hebben we al maximaal afgeslepen. Wilde in elk geval de uitlaat onder de uitsparing in de bumper hebben.... Wel erg cool geluid :)

Hej wtf jij hebt een ruitenwisser in de achterruit ! dat had ik nog nooit gezien bij een korte klep D kadett :P tof

Hej wtf jij hebt een ruitenwisser in de achterruit ! dat had ik nog nooit gezien bij een korte klep D kadett :P tof

809924439_5_Jt9i.jpeg

Dit zijn fotos van de vorige eigenaar! :)

opgetrommeld bij de kadett D hyves?

Staan ook fotos op van voor de tijd, toen was hij vies groen... :)

Terug
Naar boven