• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett D 1982 1.2S toekomstig project? 80-80 verlaging UPDAT

bumpers niet spuiten hoor ja hooguit mat zwart... dan is het geen D meer :D Lekker de zwarte details houden,

effe een 2 liter erinleppelen is het niet, heb het 2 keer gedaan bij dezelfde auto... zweet, tranen en zelfs wat bloed, maar al sje mensen hebt die je helpen met meer kennis en die het al eens gedaan hebben scheelt zeker de helft in bloed en zweet. ;)

Haha en met mijn 3 linker handen komt dat dan zeker niet :) Dan maar het bloed zweet en tranen van een ander hihi. Vrijwilligers gezocht! ;)

De bumpers spuiten ben ik ook nog niet over uit. de Champagner-D (jullie wel bekend?!) heeft dat wel.

Haha en met mijn 3 linker handen komt dat dan zeker niet :) Dan maar het bloed zweet en tranen van een ander hihi. Vrijwilligers gezocht! ;)

De bumpers spuiten ben ik ook nog niet over uit. de Champagner-D (jullie wel bekend?!) heeft dat wel.

[rquote=1880895&tid=143530&author=max]Op verlagen na de auto zo laten. Ruitenwisser achter lekker laten zitten, is iets aparts en ik vind het wel wat hebben. Kaal maken doet iedereen al.

2.0 erin hangen en lekker genieten van de auto. Koop een oude E kadett GSI en lepel alles over, Motor, Bak, Aandrijfassen, fusees, veerpoten en de remmen.

Stelt niet heel erg veel voor. Zijn er al genoeg die dat gedaan hebben.[/rquote]

en de tank dan... veel vergeten de tank.. das opzich nog het lastigste..

[rquote=1880895&tid=143530&author=max]Op verlagen na de auto zo laten. Ruitenwisser achter lekker laten zitten, is iets aparts en ik vind het wel wat hebben. Kaal maken doet iedereen al.

2.0 erin hangen en lekker genieten van de auto. Koop een oude E kadett GSI en lepel alles over, Motor, Bak, Aandrijfassen, fusees, veerpoten en de remmen.

Stelt niet heel erg veel voor. Zijn er al genoeg die dat gedaan hebben.[/rquote]

en de tank dan... veel vergeten de tank.. das opzich nog het lastigste..

Delen jullie de mening ook over het laten zitten van de achterwisser?

Delen jullie de mening ook over het laten zitten van de achterwisser?

Wordt nooit vies, want er wordt alleen met mooi weer mee gereden haha.

hieronder nog wat foto's van de restauratie

Foto-HDY3ODOW-D.jpg

Foto-7O4WZY6W-D.jpg

Foto-ZUNJBNT6-D.jpg

Foto-KPO3AUQW-D.jpg

Dit zijn de bijbehorende foto's eerder geplaatst door Glenn

Wordt nooit vies, want er wordt alleen met mooi weer mee gereden haha.

hieronder nog wat foto's van de restauratie

Foto-HDY3ODOW-D.jpg

Foto-7O4WZY6W-D.jpg

Foto-ZUNJBNT6-D.jpg

Foto-KPO3AUQW-D.jpg

Dit zijn de bijbehorende foto's eerder geplaatst door Glenn

Knao werk van de vorige eigenaar :) tot op heden profiteren we er mooi van...

Op naar de verlaging van Pipo! Zal dan snel weer foto's plaatsen...

Knao werk van de vorige eigenaar :) tot op heden profiteren we er mooi van...

Op naar de verlaging van Pipo! Zal dan snel weer foto's plaatsen...

Ook zeker een mooie site. Kan je mooi ideeen op doen!

Chromen deurgrepen en embleemloze grillen zie je daar ook veel. En uiteraard de smoke achterlichten :)

Terug
Naar boven