• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

@-BlendjuH- wrote:Dus geen kadettje van jou meer op de meeting ...

Zal je wel zien met de vectra :jerry

Nee inderdaad,geen Kadetts meer op meetings.En misschien zal ik wel een keertje met de Vectra komen.

Leo heeft m''n Zafira al gezien.Heb toen van hem de GTS velgen overgenomen voor de Zafira. :thumb :thumb

Leo heeft m''n Zafira al gezien.Heb toen van hem de GTS velgen overgenomen voor de Zafira. :thumb :thumb

Jammer maar goed dat je een keuze gemaakt heb, het moet wel leuk blijven.

Heb zelf de mogelijkheid om een roestvrije (op de achterklep na) originele Astra GSI te kopen en dan zou de E kadett weg moeten maar ben bang dat ik daar spijt van krijg zodra de kadett weg is:???:

Goh Marcel,

Jammer dat je de Kadett moet verkopen, maar de keuze is wel te begrijpen. Hoop dat je veel plezier van deze Vectra mag hebben.

gr

Marcel

Jammer maar goed dat je een keuze gemaakt heb, het moet wel leuk blijven.

Heb zelf de mogelijkheid om een roestvrije (op de achterklep na) originele Astra GSI te kopen en dan zou de E kadett weg moeten maar ben bang dat ik daar spijt van krijg zodra de kadett weg is:???:

Toen je een paar jaar geleden de E1 wou verkopen hebben we een tijdje gemaild. Uiteindelijk konden we het niet eens worden (en dat lag meer aan mijn spaarpot op dat moment). Altijd dit draadje in de gaten gehouden en stiekem gehoopt op de mededeling dat hij weer tekoop zou komen. Dat hij inmiddels is ingeruild vind ik, eerlijk waar heel heel heel erg jammer, ik had graag nogmaals met je het gesprek aangegaan voor deze mooie Kadett :cry:.

@patjakker wrote:Toen je een paar jaar geleden de E1 wou verkopen hebben we een tijdje gemaild. Uiteindelijk konden we het niet eens worden (en dat lag meer aan mijn spaarpot op dat moment). Altijd dit draadje in de gaten gehouden en stiekem gehoopt op de mededeling dat hij weer tekoop zou komen. Dat hij inmiddels is ingeruild vind ik, eerlijk waar heel heel heel erg jammer, ik had graag nogmaals met je het gesprek aangegaan voor deze mooie Kadett :cry:.

Begrijpelijk,maar ik kan niet alles in de gaten houden.De auto moest gewoon weg,en de inruil op de Vectra was eigenlijk een buitenkansje.

Het spijt me dat ik je niet heb bericht omtrent de verkoop van de Opel.Ik weet dan zeker dat hij gerust wel bij een liefhebber terecht zou komen.

Nogmaals,sorry van mijn kant uit!!

Goh Marcel,

Jammer dat je de Kadett moet verkopen, maar de keuze is wel te begrijpen. Hoop dat je veel plezier van deze Vectra mag hebben.

gr

Marcel

Toen je een paar jaar geleden de E1 wou verkopen hebben we een tijdje gemaild. Uiteindelijk konden we het niet eens worden (en dat lag meer aan mijn spaarpot op dat moment). Altijd dit draadje in de gaten gehouden en stiekem gehoopt op de mededeling dat hij weer tekoop zou komen. Dat hij inmiddels is ingeruild vind ik, eerlijk waar heel heel heel erg jammer, ik had graag nogmaals met je het gesprek aangegaan voor deze mooie Kadett :cry:.

Hoop inderdaad dat hij bij een liefhebber komt, en begrijp zeker dat je een mooie inruil niet kan laten gaan ;) . En mocht iemand hem spotten, laat het weten!

@patjakker wrote:Toen je een paar jaar geleden de E1 wou verkopen hebben we een tijdje gemaild. Uiteindelijk konden we het niet eens worden (en dat lag meer aan mijn spaarpot op dat moment). Altijd dit draadje in de gaten gehouden en stiekem gehoopt op de mededeling dat hij weer tekoop zou komen. Dat hij inmiddels is ingeruild vind ik, eerlijk waar heel heel heel erg jammer, ik had graag nogmaals met je het gesprek aangegaan voor deze mooie Kadett :cry:.

Begrijpelijk,maar ik kan niet alles in de gaten houden.De auto moest gewoon weg,en de inruil op de Vectra was eigenlijk een buitenkansje.

Het spijt me dat ik je niet heb bericht omtrent de verkoop van de Opel.Ik weet dan zeker dat hij gerust wel bij een liefhebber terecht zou komen.

Nogmaals,sorry van mijn kant uit!!

Hoop inderdaad dat hij bij een liefhebber komt, en begrijp zeker dat je een mooie inruil niet kan laten gaan ;) . En mocht iemand hem spotten, laat het weten!

@Stender wrote:Nou ja, voor de liefhebbers, hij is weer te koop. Dit keer wel ietsje duurder.

http://link.marktplaats.nl/m953539011" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat ik die prijs zag,had ik zoiets van..............dit gaat hem niet lukken.Nu maar hopen dat ie een goed baasje krijgt die er net zoveel liefde en aandacht kan schenken als wat ik deed.

Misschien kijkt ie wel mee,want de stickers van OPEL-FORUM zitten nog op de zijraampjes.

Was een fijne auto,heeft mij letterlijk nooit in de steek gelaten.Ook niet na maanden stilstand.Accu erin en starten en lopen.

Terug
Naar boven