• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

Gaaf Marcel! Leuk dat je ook een E Kadettje aan het opknappen bent! Ik ben mijn E kadettje ook namelijk aan het opknappen! :) Ik zal binnekort ook ff wat fototjes maken van de werkzaamheden die ik tot nu toe verricht heb. De buitenkant van de kadett laat ik geheel orgineel. Aan de binnekant maak ik wat veranderingen, en word het allemaal wat moderner.

De lak van m'n Kadett wil ik geheel gaan polijsten, zodat deze weer zijn glans terug krijgt. De bumpers ga ik zwart spuiten, de motorruimte ga ik helemaal schoon maken en ontvetten. Ik wil daar dan ook de onderdelen die zwart horen te zijn, zwart spuiten zodat ook hier alles weer netjes word. En zo heb ik nog wel wat meer plannetjes met deze Kadett! ;)

Ik zal binnekort ff foto's posten! ;)

Gaaf Marcel! Leuk dat je ook een E Kadettje aan het opknappen bent! Ik ben mijn E kadettje ook namelijk aan het opknappen! :) Ik zal binnekort ook ff wat fototjes maken van de werkzaamheden die ik tot nu toe verricht heb. De buitenkant van de kadett laat ik geheel orgineel. Aan de binnekant maak ik wat veranderingen, en word het allemaal wat moderner.

De lak van m'n Kadett wil ik geheel gaan polijsten, zodat deze weer zijn glans terug krijgt. De bumpers ga ik zwart spuiten, de motorruimte ga ik helemaal schoon maken en ontvetten. Ik wil daar dan ook de onderdelen die zwart horen te zijn, zwart spuiten zodat ook hier alles weer netjes word. En zo heb ik nog wel wat meer plannetjes met deze Kadett! ;)

Ik zal binnekort ff foto's posten! ;)

Ey Marcel,

Ik was in mijn nachtdienst nog is ff je topic aan het bekijken en zag dat je nette spatlappen had gekocht. Waar hebbie die vandaan? Die zitten er namelijk bij mij ook niet onder, maar wil ze wel graag hebben!

Groeten,

Kevin.

Ey Marcel,

Ik was in mijn nachtdienst nog is ff je topic aan het bekijken en zag dat je nette spatlappen had gekocht. Waar hebbie die vandaan? Die zitten er namelijk bij mij ook niet onder, maar wil ze wel graag hebben!

Groeten,

Kevin.

Kevin,(goeiemorgen)

ik heb die spatlappen van MP vandaan.Ik moet alleeen nog spatlappen voor de voorzijde hebben.

Ik zal van de week even bij m'n dealer vragen of hij ze nog kan bestellen.

Staat altijd netjes,die spatlappen.

gr Marcel.

Kevin,(goeiemorgen)

ik heb die spatlappen van MP vandaan.Ik moet alleeen nog spatlappen voor de voorzijde hebben.

Ik zal van de week even bij m'n dealer vragen of hij ze nog kan bestellen.

Staat altijd netjes,die spatlappen.

gr Marcel.

Cope in Emmen heeft ook nog diverse sets liggen. Voor en achter. Kosten 22 euro per set.

Heb er gisteren zelf een originele pookhoes besteld. Niet die met een frame maar eentje die geheel van rubber is,dus zoals die standaard bij de vroegere modellen erin zaten.

Heb er al vaker besteld. Is snel en betrouwbaar !

Cope in Emmen heeft ook nog diverse sets liggen. Voor en achter. Kosten 22 euro per set.

Heb er gisteren zelf een originele pookhoes besteld. Niet die met een frame maar eentje die geheel van rubber is,dus zoals die standaard bij de vroegere modellen erin zaten.

Heb er al vaker besteld. Is snel en betrouwbaar !

Van de week is de Kadett bij de garage geweest voor het lampje.De monteur heeft hem uitgelezen,maar er kwam geen storing aan het licht!

De hoofdmonteur wilde de auto nog even een dagje houden en ging zelf aan de slag.Er bleek een draadje massa te maken tegen het koetswerk aan en zorgde ervoor dat het lampje ging branden.

Opgelost dus!!!!

Wel zei de monteur dat dit een lot uit de loterij was,want de Kadett ziet er voor 22 jaar keihard uit!

De moeite waard om deze wagen goed te onderhouden en te vertroetelen.Dat gaat dus gewoon gebeuren.

Misschien ga ik vandaag de werkplaats in om de wagen flink te poetsen.Ik sta dan binnen en warm,en kan dus lekker m'n gang gaan.

Wel ff nog de benodigde spullen halen.

Het probleem is dus opgelost wat het lampje betreft.

gr Marcel.

Van de week is de Kadett bij de garage geweest voor het lampje.De monteur heeft hem uitgelezen,maar er kwam geen storing aan het licht!

De hoofdmonteur wilde de auto nog even een dagje houden en ging zelf aan de slag.Er bleek een draadje massa te maken tegen het koetswerk aan en zorgde ervoor dat het lampje ging branden.

Opgelost dus!!!!

Wel zei de monteur dat dit een lot uit de loterij was,want de Kadett ziet er voor 22 jaar keihard uit!

De moeite waard om deze wagen goed te onderhouden en te vertroetelen.Dat gaat dus gewoon gebeuren.

Misschien ga ik vandaag de werkplaats in om de wagen flink te poetsen.Ik sta dan binnen en warm,en kan dus lekker m'n gang gaan.

Wel ff nog de benodigde spullen halen.

Het probleem is dus opgelost wat het lampje betreft.

gr Marcel.

[rquote=1843178&tid=140616&author=saluma]@Patrick

hmmmmmmm klinkt stom,maar waar zit die stekker?Zo ver ben ik nog niet met de techniek van de Opel.

Onder het dashboard?Of in de motorruimte?

groetjes Marcel.[/rquote]

Goedemorgen,

Als je geen stekker in je motorruimte hebt, zit die dan niet in de zekeringenkast ?

Mischien een beetje late reactie maar ik had het druk deze week.

Groet, Rik

[rquote=1843178&tid=140616&author=saluma]@Patrick

hmmmmmmm klinkt stom,maar waar zit die stekker?Zo ver ben ik nog niet met de techniek van de Opel.

Onder het dashboard?Of in de motorruimte?

groetjes Marcel.[/rquote]

Goedemorgen,

Als je geen stekker in je motorruimte hebt, zit die dan niet in de zekeringenkast ?

Mischien een beetje late reactie maar ik had het druk deze week.

Groet, Rik

[rquote=1845879&tid=140616&author=Rottentweetie]Ey Marcel,

Groeten,

Kevin.[/rquote]

Hey Rottentweetie,

Op onderstaande link worden spatlappen achter aangeboden. Je moet maar even zien. Ik was even op Marktplaats en kwam deze tegen:

en nog 1:

http://link.marktplaats.nl/409139378 (verkoper reageert niet op mails. zie opmerking van "Saluma" die hieronder staat)

Groet, Rik

[rquote=1845879&tid=140616&author=Rottentweetie]Ey Marcel,

Groeten,

Kevin.[/rquote]

Hey Rottentweetie,

Op onderstaande link worden spatlappen achter aangeboden. Je moet maar even zien. Ik was even op Marktplaats en kwam deze tegen:

en nog 1:

http://link.marktplaats.nl/409139378 (verkoper reageert niet op mails. zie opmerking van "Saluma" die hieronder staat)

Groet, Rik

[rquote=1848432&tid=140616&author=saluma]Die onderste MP link ,die heb ik al 4 keer gemaild,maar geen reactie.Die kan je dus afstrepen.[/rquote]

Aangepast !

Rik

[rquote=1848432&tid=140616&author=saluma]Die onderste MP link ,die heb ik al 4 keer gemaild,maar geen reactie.Die kan je dus afstrepen.[/rquote]

Aangepast !

Rik

[rquote=1848423&tid=140616&author=KadAstra-EF][rquote=1845879&tid=140616&author=Rottentweetie]Ey Marcel,

Groeten,

Kevin.[/rquote]

Hey Rottentweetie,

en nog 1:

Groet, Rik[/rquote]

Mijn Dank is groot Rik! ;)

Terug
Naar boven