[rquote=1843717&tid=140616&author=saluma]
@rik en Patrick,
Helaas heb ik niet zo'n stekkertje.Ik kon dus wat dat betreft niets doen.
@Dannis
Dat kleine pijpje in de motorruimte heb ik van de week toevallig schoongemaakt.ff lekker die middelvinger er door heen gehaald hahaha.Er zat wel wat prut in,maar was niet verstopt.
Evengoed bedankt voor de tip.Het paravent haal ik sowieso los om de boel na te kijken.
Vandaag heb ik de volgende dingen gedaan aan de Kadett:
* Spatlappen gemonteerd.Het blijkt dat deze achterbumper toch iets kleiner is dan de modellen die naar 1988 gebouwd zijn.De klemmetjes komen tegen de rand van de auto aan.Ik heb ze dus er op moeten schroeven,wat ook goed vast zit!
* De passagiersstoel verwijderd en ook hier de vloermat weggehaald.En wat blijkt? Kraak en kraakhelder!!!!Geen spatje roest te bekennen.Ook niet achter de tunnelbak.Ik stond toch ff versteld van dit.En dat met de wetenschap dat de auto bijna 23 jaar oud is!
* Andere buitenspiegels gemonteerd.Het bleek dat in de vorige woonplaats van de Kadett de jeugd het grappig vond om 3x een buitenspiegel ervanaf te trappen.Dat wist de vrouw mij te vertellen waarvan ik de auto gekocht heb.
* Andere hoedenplank erop gezet,zonder grote speakergaten.
* De voorbumper gedemonteerd en doormiddel van de verffohn de kleur weer opgehaald.Tevens aan de onderzijde van de koplampen het mos weggehaald.Ze lijken gelijk een stuk helderder.
Kortom,een lekkere mooie knutseldag.Hier zijn wat foto's van vandaag!
groetjes Marcel.
[/rquote]
Hey Marcel, nog even terugkomend op het uitleesstekker:
Zit deze niet links naast je zekeringen ?
Bij mijn Astra F wel namelijk dus best mogelijk dat het bij jou mischien ook op deze plaats zit.....
Groet, Rik