• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E automaat 1988

heb ik ook nog liggen,klopt inderdaad wel dat ie van 86 is. Alleen je klokje is te nieuw,is van MJ. 89

zoeentje hoort er bij jou in!

Cockpit_Opel_Kadett-E1.jpg

@ ascona: Yep, is van 86...deze dat er in toen ik hem kocht. Had het vermoeden dat dit de orginele radio is. Maar zie hem op internet nergens.

Klokje kan wel kloppen. Zat eerst niks...gewoon een gat met de aansluitingen voor een klokje(dus ook geen afdekkapje) en deze had ons pap nog liggen dus die er maar in. maar wist niet dat het een van een E2 was. Misschien een keer zoeken voor een E1 klokje

@ ascona: Yep, is van 86...deze dat er in toen ik hem kocht. Had het vermoeden dat dit de orginele radio is. Maar zie hem op internet nergens.

Klokje kan wel kloppen. Zat eerst niks...gewoon een gat met de aansluitingen voor een klokje(dus ook geen afdekkapje) en deze had ons pap nog liggen dus die er maar in. maar wist niet dat het een van een E2 was. Misschien een keer zoeken voor een E1 klokje

@Raluph wrote:@ ascona: Yep, is van 86...deze dat er in toen ik hem kocht. Had het vermoeden dat dit de orginele radio is. Maar zie hem op internet nergens.

Ik heb een E1 klokje in de voorraad liggen.

Ruilen tegen jouw E2 klokje ?

Rik ;)

het verschil zit ook eigenlijk alleen maar in de opdruk van het glaasje.

Dat wisselen is al genoeg,maar weet niet erg het met je gesteld is,als je net zo erg als ik ben,ik het tamelijk ernstig met originaliteitsdrang.

@Raluph wrote:@ ascona: Yep, is van 86...deze dat er in toen ik hem kocht. Had het vermoeden dat dit de orginele radio is. Maar zie hem op internet nergens.

Ik heb een E1 klokje in de voorraad liggen.

Ruilen tegen jouw E2 klokje ?

Rik ;)

het verschil zit ook eigenlijk alleen maar in de opdruk van het glaasje.

Dat wisselen is al genoeg,maar weet niet erg het met je gesteld is,als je net zo erg als ik ben,ik het tamelijk ernstig met originaliteitsdrang.

Deze heb ik zitten in mijn Kadett van '91:

Fotos0009-2-1_zps1af855b7.jpg

De kabels rechts zitten er ondertussen niet meer in ;).

En om even te reageren op KadAstra-EF:

@KadAstra-EF wrote:Ik heb deze ietwat modernere radio in mn F vergeleken met jullie:

DSC03561.jpg

Nog net op de foto de cassettebandjehouder :wub

Rik ;)

Zo heb ik nog een NIEUW te koop staan, hier op marktplaats!

buysell/single_ad.php?ad_id=4621

mijn ouders hadden ook zo'n radio als Kadastra EF in z'n auto heeft in hun kadett. Toen de Kadett werd verkocht heb ik als 11 jarige de radio uitgebouwd. Die ligt nog steeds te wachten op een nieuwe Kadett... (heb hem wel in mijn '87-er gehad)

DSC_0583k.jpg

Deze heb ik zitten in mijn Kadett van '91:

Fotos0009-2-1_zps1af855b7.jpg

De kabels rechts zitten er ondertussen niet meer in ;).

En om even te reageren op KadAstra-EF:

@KadAstra-EF wrote:Ik heb deze ietwat modernere radio in mn F vergeleken met jullie:

DSC03561.jpg

Nog net op de foto de cassettebandjehouder :wub

Rik ;)

Zo heb ik nog een NIEUW te koop staan, hier op marktplaats!

buysell/single_ad.php?ad_id=4621

mijn ouders hadden ook zo'n radio als Kadastra EF in z'n auto heeft in hun kadett. Toen de Kadett werd verkocht heb ik als 11 jarige de radio uitgebouwd. Die ligt nog steeds te wachten op een nieuwe Kadett... (heb hem wel in mijn '87-er gehad)

DSC_0583k.jpg

mijn kadett was zo luxe dat er zelfs GEEN radio in zat :jerry het originele dekseltje zat er zelfs nog voor

zo zie je maar dat je overal je mensen voor hebt

opel radio is bij mij het eerste wat er uit vloog richting de vuilnisbak :jerry

mijn kadett was zo luxe dat er zelfs GEEN radio in zat :jerry het originele dekseltje zat er zelfs nog voor

zo zie je maar dat je overal je mensen voor hebt

@trashmetal wrote:zo zie je maar dat je overal je mensen voor hebt

Zonde,zonde zonde hahaha

Zonde,zonde zonde hahaha

opel radio is bij mij het eerste wat er uit vloog richting de vuilnisbak :jerry -offtopic Als het maar richting de vuilnisbak gaat en er niet IN :vertag -offtopic

Rik ;)

Terug
Naar boven