Hallo allemaal, ik heb gisteren een opel Kadett E cabrio Edition gekocht voor 200 piek samen met een maat van mij die hier ook op het forum actief is.
Het ding is in topstaat eigenlijk (had tot 2004 binnen gestaan dus roestvrij
, windscherm alles erbij), dak mooi alles mooi, 71000 gereden echte KM! maarrr
Hij heeft dus rechtsvoor schade gemaakt. Ik heb er nog niet goed naar gekeken maar ik heb sowieso een nieuwe bumper, rechter voorscherm, koplamp + knipper en dat deel waar het lampframe aan zit nodig.
Nu heb ik vernomen dat die daewoo nexia's veel uitwisselbare onderdelen hebben, in hoeverre heb ik daar wat aan? dat zou het zoeken naar parts een stuk eenvoudiger maken. Heeft er iemand verder nog tips waar ik veel onderdelen kan vinden naast MP en hier?
Ik zal ff een fototje van de schade erop zetten nog vandaag.
Het ding is in topstaat eigenlijk (had tot 2004 binnen gestaan dus roestvrij
Hij heeft dus rechtsvoor schade gemaakt. Ik heb er nog niet goed naar gekeken maar ik heb sowieso een nieuwe bumper, rechter voorscherm, koplamp + knipper en dat deel waar het lampframe aan zit nodig.
Nu heb ik vernomen dat die daewoo nexia's veel uitwisselbare onderdelen hebben, in hoeverre heb ik daar wat aan? dat zou het zoeken naar parts een stuk eenvoudiger maken. Heeft er iemand verder nog tips waar ik veel onderdelen kan vinden naast MP en hier?
Ik zal ff een fototje van de schade erop zetten nog vandaag.