• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E cabrio opknapprojectje

origineel gepost door 1nsane

ja maar die pookhoes is gewoon "oud" als je dan weer naar het stuur kijkt, dat is amper versleten, vooral als ik het met m'n mazda vergelijk die ongeveer 2x zoveel heeft gereden. en het interieur is ook nog in zeer zeer goede staat! Stuur had ik idd ook al gezien en volgens mij zijn het kuipstoelen die normaal ook erg snel slijten. Maar wel een echt koopje als ik dit zo zie. Verkoop het dak maar speel je al quit. Netties doan.

jo mau, je moet je sign ff wijzigen, die passat rijd inmiddels ergens in polen ofzo :P

da's beter :P

hallo ben je nog op zoek naar onderdelen

ik heb nog een rolbare kadett cabrio casco staan met deuren schermen moterkap front koplampen knipperlichten stuurinrichting

bel mij maar als je interesse hebt 0625035907

foto's kan ik je mailen bij interesse

gr kabouter

origineel gepost door kabouter

hallo ben je nog op zoek naar onderdelen

ik heb nog een rolbare kadett cabrio casco staan met deuren schermen moterkap front koplampen knipperlichten stuurinrichting

bel mij maar als je interesse hebt 0625035907

foto's kan ik je mailen bij interesse

gr kabouter

Klinkt interessant :cool:

Verkoop je onderdelen ook los of wil je er in 1 keer vanaf?

Als je foto's zou kunnen mailen, graag!

hallo heren

ik zal proberen om vandaag of deze week foto's plaatsen zit vandaag een beetje in tijd nood omdat we nog een bestelling klaar moeten maken en ik vanmiddag alweer met de truck naar zeebrugge moet

gr michel

eerste onderdeel is binnen :P

p1310092235.jpg

p1310092235.jpg

waar heb je die vandaan als ik vragen mag? nog nieuw te bestellen voor een schappelijke prijs?:thumbup

via MP, 5 eurotjes was ie :) nieuw in doosje, ik weet verder niet waar je die dingen anders kan bestellen dan bij opel, ik liep er meer per toeval tegenaan

origineel gepost door Rob

p1310092235.jpg

Ik zie dat je ook gelijk deze post aan het schrijven was :vertag :P

lol :jerry

dacht zeker van "oja, nog ff snel een foto'tje maken :D

schermen haal ik sowieso origineel, 2e hands heb ik al geregeld binnenscherm ook, mischien alleen het front @ artaparts of winparts.

het liefst haal ik ook twee nieuwe koplampen en witte knippers, anders krijg je misschien verschil in de lampen?

Er zijn inderdaad imitatie delen die slecht passen. Dat mag je gerust zeggen, want dat is gewoon zo. :thumbup Maar ARTAparts of Winparts of wie dan ook, dat maakt natuurlijk niet uit want die verkopen dezelfde spullen. Voor een perfect resultaat gebuik ikzelf ook altijd originele spullen. Dat is gewoon het mooiste. Maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan en als er niets anders is wordt het moeilijk. Je kan beter een goed gebruikt onderdeel nemen als een slechte imitatie. Alhoewel, er zijn ook wel behoorlijk goede imitatie spullen, bijv voor Corsa B. Maar origineel is natuurlijk het mooiste..... :)

en volgens mij komt het imitatie bij bijna dezelfde fabriek af dus zou het niet alleen arta zijn

k heb nog een front liggen maar past niet helemaal (kan ook omdat de auto krom is )

me oude gsi ook een imi front in gelast en geen problemen er mee

zo, vandaag ff wat tools besteld :D een hvlp professioneel spuitpistool met alles erop en eraan :) en een zandstraal pistool met staalgrit :D

Spuiten heb ik gelukkig vaak gedaan dus dat komt helemaal goed, we hebben een goeie garagebox die we als spuitcabine in kunnen richten :)

Terug
Naar boven