Wel apart dat ik geen email notificaties heb gekregen van de hele tros nieuwe reacties alweer! :shock:
Zoals beloofd nog wat fotootjes...
@Pastra wrote:@Vinci wrote:
Mwa, Zeewolde is niet zo ver, kunnen altijd nog eens afspreken...
Breukelen(Kockengen) ook niet toch :jerry
Ben qua auto's daarheen verhuisd.
Gisteren heb ik je inmiddels gespoten veerpootbrug/motorsteun bewonderd :wub , en zag ook nog een demper van mercedes achter je blok zitten...
Ben erg benieuwd hoe stil je blok ligt, en vooral: hoe de auto reageert :thumb
Dat is zeker ook goed te doen ja! Lijkt me wel leuk om een keer wat af te spreken.
@Raluph wrote:@Vinci wrote:
En leuk de witte 1.2 van Raluph te hebben gezien, helaas niet veel mee gesproken, maar dat doen we zeker nog eens over!
Is goed :thumb heb je aanpassing bewondert en alles zag er echt netjes uit...mooi bedacht, gemaakt en afgewerkt :thumb
Maar was een leuke meeting, van alles wat was er. Voor herhaling vatbaar.
En was een mooi stukje om de motor "schoon"te rijden (±260km)
Zo, dat is inderdaad wel een pittig eindje weg dan!! Voel ik me nog schuldiger dat we niet effe gesproken hebben...
@KadAstra-EF wrote:Vinci's auto zit vol vernuftige dingetjes :jerry
Rik
En nu ook een echte car PC! rij nu met een 7"pad op het dashboard en navigeer met Waze, met mijn 3G van mijn telefoon en ingesteld als access point, zo kan ik tot 5 devices op mijn telefoon z'n 3G data me laten doen. Dus de pad kan internetten, miziek vanaf internet radio streamen, met Waze kan ik file info en flitsers en andere gebruikers zien op de weg. En ik kan weer met mijn autoradio via bleutooth draadloos de muziek er heen pompen. Daar kan geen tomtom tegen op hoor!! En zeker niet voor dat geld!
@asconahobbyist wrote:
Volgende keer ga ik de dag vrijhouden en kom ik wat langer (en mischien wel met een kadett want dat zit wel in de planning dat er nog eens eentje moet komen)
Gezellig! En altijd een goed idee om een Kadettje aan te schaffen natuurlijk!