• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E meeting, de tweede, zondag 6 Oktober 13:00u.

Zo, ik was net voor 18:00 uur thuis en heb weer een leuke middag gehad.

Hier mn fotoreportage:

En toen kwamen er nog een paar spontaan even aanwippen :thumb :thumb

Voor zover mn fotoserie.

Rik :D

Zo Rik je hebt je best gedaan met het fototoestel! Het was gezellig en mijn Kadettje weer een keer goed schoongeblazen! (230 km gereden)

Hier mijn bijdrage:

Jammer dat ik alweer als eerste weg moest naar een verjaardag, maar leuk om nou eens de gezichten achter de auto's te zien!

Volgende keer zorg ik dat ik niet nog weer ergens naar toe moet! :angel

Btw :kewlpics :thumb

Voor wat betreft die kofferbakbak die ik meehad:

Een medeforummer zei dat ie in een Astra F hoort en NIET in een E.

Het artikelnummer kwam overeen met een folder voor een Astra en toen meteen gekeken bij de F van mn stiefzoon.

En dat paste precies.

Dus dat weten we dan ook weer.

Mooie foto's weer hoor! En het was gezellig weer! Heb zelf wat minder foto's gemaakt dit keer, veel te veel lopen ouwehoeren. Zal ze er binnenkort even op plakken, maar ben pas net weer terug van werk en moet nog even bikkelen de komende dagen, dus beloof niks...

Vind die rode Astra G echt heel erg mooi trouwens! Die andere ook hoor, maar dat is wel mijn rood natuurlijk...

En leuk de witte 1.2 van Raluph te hebben gezien, helaas niet veel mee gesproken, maar dat doen we zeker nog eens over! Was echt erg mooi onderhouden en prachtig origineel.

Was weer een leuk rijtje Kadettjes bij mekaar zo!

@Vinci wrote:Mooie foto's weer hoor! En het was gezellig weer! Heb zelf wat minder foto's gemaakt dit keer, veel te veel lopen ouwehoeren. Zal ze er binnenkort even op plakken, maar ben pas net weer terug van werk en moet nog even bikkelen de komende dagen, dus beloof niks...

Vind die rode Astra G echt heel erg mooi trouwens! Die andere ook hoor, maar dat is wel mijn rood natuurlijk...

En leuk de witte 1.2 van Raluph te hebben gezien, helaas niet veel mee gesproken, maar dat doen we zeker nog eens over! Was echt erg mooi onderhouden en prachtig origineel.

Was weer een leuk rijtje Kadettjes bij mekaar zo!

Hmmm, ik heb je anders wel de heletijd door dat "kiekglaasje" van je camara zien loeren :jerry

Rik :D :D

@Vinci wrote:Mooie foto's weer hoor! En het was gezellig weer! Heb zelf wat minder foto's gemaakt dit keer, veel te veel lopen ouwehoeren.

Ik kwam tegen 16:00 nog even aanwaaien, en het was al rustiger...

Wist bijna 200% zeker dat Vinci er nog wel zou zijn, maar hij was te druk..

MET OUWEHOEREN :jerry

Gr.

Pastra

@Pastra wrote:@Vinci wrote:Mooie foto's weer hoor! En het was gezellig weer! Heb zelf wat minder foto's gemaakt dit keer, veel te veel lopen ouwehoeren.

Ik kwam tegen 16:00 nog even aanwaaien, en het was al rustiger...

Wist bijna 200% zeker dat Vinci er nog wel zou zijn, maar hij was te druk..

MET OUWEHOEREN :jerry

Gr.

Pastra

Mwa, Zeewolde is niet zo ver, kunnen altijd nog eens afspreken...

@g-astraa wrote:ik kwam net iets voor 17:00 aan maar toen was iedereen al weg. :cry :cry :cry

Had je toch die OPC even los moeten trappen Sjaak ;)

Wij waren er van 14 tot 16 uur.

@Vinci wrote:

Breukelen(Kockengen) ook niet toch :jerry

Ben qua auto's daarheen verhuisd.

Gisteren heb ik je inmiddels gespoten veerpootbrug/motorsteun bewonderd :wub , en zag ook nog een demper van mercedes achter je blok zitten...

Ben erg benieuwd hoe stil je blok ligt, en vooral: hoe de auto reageert :thumb

@Vinci wrote:

En leuk de witte 1.2 van Raluph te hebben gezien, helaas niet veel mee gesproken, maar dat doen we zeker nog eens over!

Is goed :thumb heb je aanpassing bewondert en alles zag er echt netjes uit...mooi bedacht, gemaakt en afgewerkt :thumb

Maar was een leuke meeting, van alles wat was er. Voor herhaling vatbaar.

En was een mooi stukje om de motor "schoon"te rijden (±260km)

@Raluph wrote:@Vinci wrote:

En leuk de witte 1.2 van Raluph te hebben gezien, helaas niet veel mee gesproken, maar dat doen we zeker nog eens over!

Is goed :thumb heb je aanpassing bewondert en alles zag er echt netjes uit...mooi bedacht, gemaakt en afgewerkt :thumb

Veldhoven zie ik nou, wij hadden wel met elkaar kunnen oprijden...

Ook ik was toevallig even langsgewipt met vrouw,kind en de witte Ascona.

Helaas maar heel kort kunnen blijven vanwege een afspraak waar ik op dat moment al wat te laat voor was.

Weer een aantal bekenden en bekende auto's gezien,ook een paar die ik nog niet kende.De witte 12SC van raluph was zeker erg fraai en origineel (en gaaf),zelf exact dezelfde gehad.

Volgende keer ga ik de dag vrijhouden en kom ik wat langer (en mischien wel met een kadett want dat zit wel in de planning dat er nog eens eentje moet komen)

@asconahobbyist wrote:Ook ik was toevallig even langsgewipt met vrouw,kind en de witte Ascona.

Helaas maar heel kort kunnen blijven vanwege een afspraak waar ik op dat moment al wat te laat voor was.

Weer een aantal bekenden en bekende auto's gezien,ook een paar die ik nog niet kende.De witte 12SC van raluph was zeker erg fraai en origineel (en gaaf),zelf exact dezelfde gehad.

Volgende keer ga ik de dag vrijhouden en kom ik wat langer (en mischien wel met een kadett want dat zit wel in de planning dat er nog eens eentje moet komen)

Wij hebben elkaar wel even gesproken, ik weet nu wie er er achter dat forumnaam zit haha.

leeuk even kennisgemaakt :wors

@midnight black wrote:Veldhoven zie ik nou, wij hadden wel met elkaar kunnen oprijden...

Heb niet gekeken of iemand uit de omgeving ging maar heeswijk ligt op de weg. Kunnen we de volgende keer wel doen.... :thumb

Wel apart dat ik geen email notificaties heb gekregen van de hele tros nieuwe reacties alweer! :shock:

Zoals beloofd nog wat fotootjes...

asJVPom.jpg

GXy4LwS.jpg

CRmwsOT.jpg

qWDmmyL.jpg

Qk44ZIt.jpg

j79tOzx.jpg

xQgtTl6.jpg

JCzuHVj.jpg

BtMDBeL.jpg

2dmxmq0.jpg

FiMcmn0.jpg

4aGVNdp.jpg

@Pastra wrote:@Vinci wrote:

Breukelen(Kockengen) ook niet toch :jerry

Ben qua auto's daarheen verhuisd.

Gisteren heb ik je inmiddels gespoten veerpootbrug/motorsteun bewonderd :wub , en zag ook nog een demper van mercedes achter je blok zitten...

Ben erg benieuwd hoe stil je blok ligt, en vooral: hoe de auto reageert :thumb

Dat is zeker ook goed te doen ja! Lijkt me wel leuk om een keer wat af te spreken.

@Raluph wrote:@Vinci wrote:

Zo, dat is inderdaad wel een pittig eindje weg dan!! Voel ik me nog schuldiger dat we niet effe gesproken hebben... :(

@KadAstra-EF wrote:Vinci's auto zit vol vernuftige dingetjes :jerry

En nu ook een echte car PC! rij nu met een 7"pad op het dashboard en navigeer met Waze, met mijn 3G van mijn telefoon en ingesteld als access point, zo kan ik tot 5 devices op mijn telefoon z'n 3G data me laten doen. Dus de pad kan internetten, miziek vanaf internet radio streamen, met Waze kan ik file info en flitsers en andere gebruikers zien op de weg. En ik kan weer met mijn autoradio via bleutooth draadloos de muziek er heen pompen. Daar kan geen tomtom tegen op hoor!! En zeker niet voor dat geld!

@asconahobbyist wrote:

Gezellig! En altijd een goed idee om een Kadettje aan te schaffen natuurlijk!

Terug
Naar boven