• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E meeting, de tweede, zondag 6 Oktober 13:00u.

Ben er ook bij, als de Kadett er zin in heeft. Moet weer een hoop aan gebeuren... Zowel noodzakelijk als op eigen wens...

Ik weet niet of ik kan.Op 13 september zit ik in Alphen aan den Rijn bij de Oldtimerdag.Op die dag kan ik wel rijden,de rest van het jaar niet.Dus ik moet in verstek gaan.Sorry

@saluma wrote:Ik weet niet of ik kan.Op 13 september zit ik in Alphen aan den Rijn bij de Oldtimerdag.Op die dag kan ik wel rijden,de rest van het jaar niet.Dus ik moet in verstek gaan.Sorry

Marcel werk jij al met een strippenkaart op de Kadett???

@saluma wrote:Ik weet niet of ik kan.Op 13 september zit ik in Alphen aan den Rijn bij de Oldtimerdag.Op die dag kan ik wel rijden,de rest van het jaar niet.Dus ik moet in verstek gaan.Sorry

Marcel werk jij al met een strippenkaart op de Kadett???

Das 2x :jerry

Maar best waardeloos dan zo'n regeling.

Nu kan je nog niet je E gebruiken als je situatie daarom vraagt.

Marcel: zoveel kost die E toch niet ?

Ik betaal 8 Euro verzekering per maand en 24 Euro mrb per maand.

Ik kan mn E daarom ook 365 dagen, 24 uur per dag gebruiken als het moet.

Das toch beter ?

Rik :)

Ontopic: ik lees hier ene datum van 13 september ?

De 13e valt op een zaterdag, de 14e kan ik niet.

Bovendien is er in Lelystad ook een meeting, niet handig om er dan 2 te plannen.

Mijn voorstel: zondag 21 september.

@KadAstra-EF wrote:

Mijn voorstel: zondag 21 september.

Ik vind het goed, zondags is (meestal) geen probleem. Als voor de meesten zaterdags makkelijker is, kan ik ook wel op zaterdag maar moet ik het op tijd weten (regelen met werk).

@KadAstra-EF wrote:Das 2x :jerry

Maar best waardeloos dan zo'n regeling.

Nu kan je nog niet je E gebruiken als je situatie daarom vraagt.

Marcel: zoveel kost die E toch niet ?

Ik betaal 8 Euro verzekering per maand en 24 Euro mrb per maand.

Ik kan mn E daarom ook 365 dagen, 24 uur per dag gebruiken als het moet.

Das toch beter ?

Hoi Rik,

ja ,dat klopt.Ik betaal 72,- euro in het kwartaal.Maar door de aanwezigheid van de Astra ben ik genoodzaakt om de Kadett te schorsen.Ik betaal MRB voor de Astra en de Volvo.Enja,als de Kadett erbij komt (die niet echt noodzakelijk is),dan is er een keuze gemaakt natuurlijk.

Tenzij het doorgegeven wordt aan de Belastingdienst! Dan kan ik gebruik maken van de evenementeregeling.

Terug
Naar boven