• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E meeting

@Peter. wrote:Bijvoorbeeld die vrijdagavond daarvoor! Ga zaterdag de 3e op vakantie namelijk.

Prima, maar als de dealers daar open zijn is dat misschien niet heel handig, dan een andere locatie wellicht??

@Vinci wrote:@Peter. wrote:Bijvoorbeeld die vrijdagavond daarvoor! Ga zaterdag de 3e op vakantie namelijk.

Prima, maar als de dealers daar open zijn is dat misschien niet heel handig, dan een andere locatie wellicht??

-offtopic Op zn vakantieadres ! -offtopic

Rik :jerry

En als we nou even prikken wie van waar komt, wellicht kunnen we vrijdag avond op een andere locatie doen? Als er toch niemand uit het zuiden komt kunnen we het misschien wat noordelijker opzoeken.

Wat volgens mij ook een giga mooie locatie is voor een meeting is dit:

uQ7muQw.jpg

Bij het Tjeukemeer...

@johanhummer9 wrote:gewoon in nijkerk doen

Ja, zeker als er mensen uit het zuiden willen komen, maar wat ik meer bedoel is zo'n soort locatie, waar alle ruimte is en je zeker weten niemand er mee in de weg zit.

Zaterdag 3 lijkt me toch het beste compromis, niet iedereen kan dan helaas, maar er zullen toch denk ik wel nog eens meetings komen?

Tis best wel lastig om een Meeting te organiseren voor een bepaald type.

Als er andere soorten bijkomen dan heb ik zoiets van: ook van harte welkom :thumb

Rik ;)

Terug
Naar boven