• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E meeting

SternTrucks

Ambachtsstraat 21

3861 RH Nijkerk

N3Hnf2E.jpg

Zaterdag 3 augustus.

Tijd?

@KadAstra-EF wrote:Nu nog een lijstje maken van wie er komen:

1.Vinci.

2.KadAstra-EF (Rik)

3.Rottentweetie

4.Saluma.

@GSIfreak88 wrote:ik zal zkkr aanwezig zijn als de datum bekend is :D

@GTC-Freak wrote:Zaterdag 3 augustus kom ik ook kijken met de cabrio.

1.Vinci.

2.KadAstra-EF (Rik)

3.Rottentweetie

4.Saluma

5.GSIfreak88

6.GTC-Freak

Ik heb nog wat berichtjes gestuurd naar Kadett eigenaren, en 4x4 Gerwin komt waarschijnlijk ook, en nog wat die we niet van het forum kennen misschien ook nog wel...

licht er aan tot hoe laat? over dag ben ik verhinderd door ander treffen maar anders kom ik op de terugweg wel aan is toch op fiets afstand van mij. :thumb :thumb :thumb

@KadAstra-EF wrote:Leuk Marcel dat je ook komt :thumb

Die E van jou die wil ik nu echt eens echt bekijken :angel

Rik ;)

Tuurlijk!!!!! Uiteindelijk is hij daar ook voor.Maar dat geld voor mij hetzelfde,wil die van jou ook in het echie zien!!!!!!!

ik zal er eens over na denken, volgens mij kan ik dan zo vanaf meppel ongeveer wel achter iemand aan rijden haha

misschien trouwens niet verstanding op de 1e post even aan te passen en daar de datum,locatie en tijd in te zetten? dan hoeft er ook niet zo geocht te worden ;)

@soepkiepe wrote:ik zal er eens over na denken, volgens mij kan ik dan zo vanaf meppel ongeveer wel achter iemand aan rijden haha

misschien trouwens niet verstanding op de 1e post even aan te passen en daar de datum,locatie en tijd in te zetten? dan hoeft er ook niet zo geocht te worden ;)

Gaat niet lukken denk ik want ik ga via de A6.

Rik ;)

Terug
Naar boven