• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E meeting

Ja zeker, een d er bij is super leuk! Die lijkt qua bodem en uitlijning ook enorm op de e. Lijkt er op dat we het nog best gezellig gaan krijgen!

Geen gek idee idd om de 1e post te wijzigen met de gegevens. Tijd, locatie, deelnemers etc...

Hoi,

Wat worden datum en lokatie nu? Heb op zich wel interesse om te komen met de E Caravan. Moet ik'm nog wel schoon krijgen van te voren, haha!

Ik kom uit omgeving Meppel.

das kort bij ;)

wil dit topic verder niet vervuilen maar is de meeting om hoogeveen 15 sept nog niet wat voo rje?

staat hier wel op het forum tussen de meetings.

@johan1981 wrote:Hoi,

Wat worden datum en lokatie nu? Heb op zich wel interesse om te komen met de E Caravan. Moet ik'm nog wel schoon krijgen van te voren, haha!

Ik kom uit omgeving Meppel.

@Vinci wrote:SternTrucks

Ambachtsstraat 21

3861 RH Nijkerk

N3Hnf2E.jpg

Zaterdag 3 augustus. 13:00u tot.....

Tijd?

Beste mensen, ik kijk nog heel even aan of ik kom. Ik zit namelijk in de nacht en ligt er maar net een beetje aan hoe laat ik uit m'n bed bent enzo...

@Rottentweetie wrote:Beste mensen, ik kijk nog heel even aan of ik kom. Ik zit namelijk in de nacht en ligt er maar net een beetje aan hoe laat ik uit m'n bed bent enzo...

Je moet maar even zien, het zou wel leuk zijn als je komt :)

Verder heb ik heel veel zin in morgen :wub :wub

Dat worden de mooiste serie foto's van een meeting: Allemaal Kadettjes E op ene rij :wub :wub :wub

Tot morgen beste mensen :thumbup

Rond 13:00 uur ben ik daar is de planning.

Rik ;)

@Rottentweetie wrote:Beste mensen, ik kijk nog heel even aan of ik kom. Ik zit namelijk in de nacht en ligt er maar net een beetje aan hoe laat ik uit m'n bed bent enzo...

Kijk maar, we staan er wel effe denk ik hoor! Zou leuk zijn als je komt, maar voel je niet verplicht!

Er komt sowieso nog iemand die niet op het forum zit, een kennis van mij, gepensioneerd met een 1.6i. Niet in showstaat, maar wel al lang in bezit. Heb hem destijds aan die Kadett geholpen voor een zeer mooi prijsje en heeft er bij Romijn al een en ander aan laten lassen. Ding loopt werkelijk wonderschoon en zuinig!

EvHgweu.jpg

Heb ook enorm zin in morgen! :wub Nemen we allemaal zelf cola mee en chipjes? :afro

oooooh,een Expression!!!!!!

Die heb ik ook nog gehad.Helaas overleden omdat er een motorrijdster zonodig de Kadett van heel dichtbij moest en wilde bekijken.

gr Marcel

@Vinci wrote:@Rottentweetie wrote:Beste mensen, ik kijk nog heel even aan of ik kom. Ik zit namelijk in de nacht en ligt er maar net een beetje aan hoe laat ik uit m'n bed bent enzo...

Kijk maar, we staan er wel effe denk ik hoor! Zou leuk zijn als je komt, maar voel je niet verplicht!

Er komt sowieso nog iemand die niet op het forum zit, een kennis van mij, gepensioneerd met een 1.6i. Niet in showstaat, maar wel al lang in bezit. Heb hem destijds aan die Kadett geholpen voor een zeer mooi prijsje en heeft er bij Romijn al een en ander aan laten lassen. Ding loopt werkelijk wonderschoon en zuinig!

EvHgweu.jpg

Heb ook enorm zin in morgen! :wub Nemen we allemaal zelf cola mee en chipjes? :afro

Vergeet de tuinstoelen niet :jerry

Rik ;)

Mooizo, dan neem jij maar een parasol mee :thumb

Nee, zonder gekheid, ik heb zin aan morgen.

Ik ga hier om 11:30 uur weg en hoop rond 13:00 daar wel te zijn.

TOT MORGEN ALLEMAAL :D

Rik ;)

PS: ik zie dat het bij een bedrijf is, weten zij dat we komen ?

Ik doe er ook 1 uur en 20 minuten over.Goed voor de auto,zal ik maar zeggen.Anders staat ie niks te doen.

Morgenochtend even wassen en gaan.

tot morgen jongens!!!!!!

Sorry,

Bij deze moet ik toch afzeggen, ik ga het allemaal niet redden, had er wel zin in gehad, maar lukt me niet.

Fijne dag allemaal en ik wacht de :kewlpics wel af.

Terug
Naar boven