• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E sedan Topic

heb de foto s van de mijne gevonden

hoe ik hem kreeg :hmmz

1kadett16isedan.jpg

astra F dash

gsi stoelen en bank

17.jpg

body-kit rieger gts

64.jpg

54.jpg

43.jpg

heb er 1 jaar plezier van gehad

ding was veel te rot en is naar de sloop gegaan

alle onderdelen ens zijn er uiteraard uit en af gegaan haha

zeker de bodykit en koplampen

was lache met da ding maar ben gelukkiger met me kadett gsi V6

sedanachter.jpg

sedanvoor.jpg

bumpers worden van de zomer gespoten als er ook andere wielkast randen op zitten..

een deze weken gaat de auto rondom 4 cm naar beneden.

hoop dat jullie t iets vinden...

De voorbumper is persoonlijk niet mijn smaak maar voor de rest, de smoke pinkers en achterlichten, de sport achterbumper en zo te zien ook alu velgen, mooi zo :D

is geen smoke:o is gewoon met 'backlight' verf gespoten maar ik vind het er mooier uitzien dan dat originele rode..

en ja de voorbumper is niet egt 'kadett' maar ik wou er een andere voorbumper met mistlampen.

en hier zitten 4 mistlampen in.. dus dat kwam dan weer mooi overeen..

maar ik denk dat t een heel ander gezicht is als die eindelijk gespoten gaat worden..

Ja dat kan wel eens goed kloppen :D

Blij dat er nog eens iemand post btw :P

Offtopic:

Met backlight verf spuiten, is dat moeilijk btw? Anders kan k dat mss beter doen dan smoke's zoeken en er pakweg 100 euro vr betalen ipv een potje van 7 € gewoon te gaan halen?

san zijn ze alleen niet apk waardig mee

orginele smokes wel

alleen evt plak reflectors bij apk :P

denk ook dat je beide lampen moeilijk gelijk gespoten krijgt denk dat je verschil krijgt

ik heb t nu al 2 keer gedaan 1 keer op me dkadett en nu weer op de ekadett..

ik heb bij allebij geen verschill in de donkerheid gekregen...

je moet laag voor laag doen... en niet in een keer zo donker proberen te krijgen en als je bij de eerste 2 lagen strepen ziet gewoon laten zitten en niet gelijk proberen weg te werken.. dat trekt na de 3e tot 4e keer wel weg.. en idd het is niet apk waardig.. maar voor 5 euro heb je er een busje remover bij dan heb je t er weer binnen 5 minuten af...

en anders de beste oplossing.. koop er een 2e set bij heb ik bij mijn D ook gedaan....

alleeen heb ik nu nog geen 2e set voor me Esedan dus zal ik het eraf moeten halen... want hij moet voor vrijdag gekeurd zijn... en hij heeft alleen afkeur op de achterlichten...

ik ga mijn 1e sedan eens inscannen!

wel ff geleden al.. 9 jaar terug. 2.0seh erin. laag bbs en verder erg netjes...

nu ga ik het echt een x doen haha

origineel gepost door astra tje

ik ga mijn 1e sedan eens inscannen!

wel ff geleden al.. 9 jaar terug. 2.0seh erin. laag bbs en verder erg netjes...

nu ga ik het echt een x doen haha

Ok ben eens benieuwd :P

dan zal ik mijn ex kadett sedan 1.3.s omgebouwd naar 2.0. 8v er ook maar even bij zetten, inmiddels ook in de zevende auto hemel

P1010016-2.jpg

P1010018-2.jpg

P1010019-3.jpg

P1010011-1.jpg

P1010012-2.jpg

hele leuke momenten met de auto beleefd, het 1.3.s op de achterklep, heeft bij somige automobilisten wel een verwarring geschept:D

origineel gepost door jblfreak

k weet die tijd nog andreas

heb je die fotoshop er nog van die was vet

daar zeg je wat, ik zou het niet weten of ik die foto schop nog heb, ben inmiddels al samen wonend en ben al 2 computers verder ,dus best kans dat ik hem niet meer heb.

ondanks was het wel lachen met die sedan, vond het heel jammer, had hem toen verkocht, en na een tijd zag ik hem niet meer bij die jongen staan voor de deur, en even later bleek die ook van de rdw site af te zijn, van andere heb ik gehoord dat ze de motor eruit hebben gehaald en het casco naar de sloop hebben gebracht, het was een strakke sedan, en nog orginele lak, als ik de kans nog es had, zou ik hem terug kopen, helaas kan dat niet meer:cry

ziet er inderdaad heel netjes uit met die bumperlippen en vooral ook met die achterlichten

inderdaad jammer dat ie niet meer bestaat .. maarja .. je D is ook erg mooi

origineel gepost door lambo452

ziet er inderdaad heel netjes uit met die bumperlippen en vooral ook met die achterlichten

inderdaad jammer dat ie niet meer bestaat .. maarja .. je D is ook erg mooi

met mijn huidige D kadett ga ik idd verder, en is ook heel netjes voor 25 jarige leeftijd.

ik heb opzich ook best mooie auto's gehad waaronder een gele corsa b combo, maarja je moet keuzes maken vooral als je gaat samen wonen en je eigen vader blind wordt,

en je er dus nog een astra bij krijgt, dus die combo heb ik vorig jaar oktober meen ik verkocht.

ik heb momenteel wel nog een astra-f station ,opzich ook een hele nette nog voor een rode, voor dagelijks woon werk verkeer;)

andreas

k heb even zitten spitten

maar k heb m nog op me pc staan haha :jerry

zal m even posten deze week

Terug
Naar boven