• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E sedan Topic

@rabbitopc toen die recente foto's zijn gemaakt heb ik hem ook gezien volgens mij(vorig jaar sevenum?) dat is echt een mooie helaas maak ik teveel km's voor n benzine.

origineel gepost door rabbitopc

ik vindt het alleen jammer dat je je achterklep helemaal afgelast hebt en een achterklep spoiler zou hem ook goed staan :thumbup

verder is hij erg dik :wub

heb er wel eens aan zitten denken om een 3drs hachback te kopen en daarvan de portieren en b stijlen om te lassen zodat je een echte 3drs. hebt.

maar dat is zoveel werk dat is niks voor mij :P

hier nog wat recente foto's van mijn kadett gt

2990262.jpg

LGIM0102-1.jpg

LGIM0103-1.jpg

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:wors:wors:wors

so wel dik zo met dat leer erin zeg. ik heb ook nog een leer interieur staan. alleen ik heb geen deurpanelen voor de achterste 2 deuren helaas.

erg dikke sedan. staat nog steeds te koop toch ? :thumbup

origineel gepost door Lukko

so wel dik zo met dat leer erin zeg. ik heb ook nog een leer interieur staan. alleen ik heb geen deurpanelen voor de achterste 2 deuren helaas.

erg dikke sedan. staat nog steeds te koop toch ? :thumbup

ja al best lang wel veel mensen die interresse hebben maar geen geld :(

Hey, euh weet ik eigenlijk, is al lang geleden...

Denk dat ik die gewoon ergens op het forum ofzo heb gevonden:)

Excuses :P

Zal ineens de mijne poste in winter modus:

IMG00177.jpg

Grtz

Nope, ook niet meer gezocht eigenlijk, ik draai nu gewoon mijn hoofd wat verder :P

En ben je wel zeker dat dat dezelfde spiegels zijn? dacht dat die ronder waren als die van een Kadett?

Grtz

Dit was mijn GT, spijtig afgebroken ( rotte bodem)

De kofferspoiler, met de versterkte veren, heb ik nog liggen.

Grtz, John

4666311_3.jpg

4666311_2.jpg

4666311_4.jpg

origineel gepost door hanskadett

vandaag andere velgen op de mijne

heb je er ook dubbele uitlaat er onder gezet??

mooie velgen..maar vond die verbrede gt ook wel nice;)

heb ik zelf gemaakt een groep a einddemper met een uitgang van 11 cm en vanuit daar 2 uitlaten gelast met 2 eindstukjes

en rechts 1 extra ophangpunt

bij een sedan heb je daar zat ruimte voor :thumbup

2 uitlaten is wel dik zeg ! ik ga ook maar is een keer wat proberen als ik keertje tijd heb.

heb wel weer iets aangepast aan de achterkant van me sedan .

27092010013.jpg

leuk bericht, sinds vandaag is mijn e kadett 1.2 sedan officieel oldtimer, ben ik erg blij mee want dat scheelt veel geld.

Hierbij de nieuwe foto's

foto4.jpg

foto3.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg

De achterkant aan de bijrijders kant wordt vandaag zwart gespoten (schuine lijn) hier is namelijk een nieuwe wielrand ingelast vandaar de primer.

:@Blackbull

ik had 1 jaar terug ofzo die spoiler op marktplaats gekocht van iemand ergens uit limburg nieuw in doos. orgineel irmscher. dus misschien even marktplaats in de gaten houden ? en zo`n gt spoiler zijn er zat volgens mij?

@frenkie:

bedankt ! ja hij staat mooi he . sedan is inmiddels achter ook weer gezakt. zal binnenkort is een nieuwe foto maken van de achterkant

Terug
Naar boven