• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett E V6

Heb ik gedaan toch ?

*edit* u2u box zat vol :sleeping, stuur hem zo wel even opnieuw. Heb je nummer vast nog wel ergens alleen of ik hem nog zo snel terug kan vinden :hmmz

u2u je nummer maar ff ofzo

ik heb nog steeds t zelfde nummer als toen de tijd (als je m nog hebt haha )

mij maakt het niet uit geef maar een gil

origineel gepost door jblfreak

ja klopt helemaal

baksteunen zijn bij mij origineel

heb alleen een geconstrueerde steun aan de bijrijderskant dus zonder aan carroserie te lassen e.d

die steun weet ik die heb je van mij gekocht :thumbup

Heb ik gedaan toch ?

*edit* u2u box zat vol :sleeping, stuur hem zo wel even opnieuw. Heb je nummer vast nog wel ergens alleen of ik hem nog zo snel terug kan vinden :hmmz

origineel gepost door jblfreak

ja klopt helemaal

baksteunen zijn bij mij origineel

heb alleen een geconstrueerde steun aan de bijrijderskant dus zonder aan carroserie te lassen e.d

die steun weet ik die heb je van mij gekocht :thumbup

Dus Henri....je gat er weer lekker op los beunen?!:jerry

Je heb zo al aardig verzamelingetje opgebouwd!:wors

En de Dappies? Ook nog.....?:hmmz

Dus Henri....je gat er weer lekker op los beunen?!:jerry

Je heb zo al aardig verzamelingetje opgebouwd!:wors

En de Dappies? Ook nog.....?:hmmz

Jazeker, met forum e.d gestopt was op een gegeven blik niet leuk meer en teveel gebeurd.

Dappies zijn er nog, bouwen niet echt meer maar gewoon lekker rijden en bijhouden.

En erop los beunen, misschien wordt in december wel duidelijk waar ik mee bezig ben in de tussentijd :angel

Jazeker, met forum e.d gestopt was op een gegeven blik niet leuk meer en teveel gebeurd.

Dappies zijn er nog, bouwen niet echt meer maar gewoon lekker rijden en bijhouden.

En erop los beunen, misschien wordt in december wel duidelijk waar ik mee bezig ben in de tussentijd :angel

Ik was al een beetje op de hoogte van Benjamin en Pieter.

Echter kom ik ook nog maar bar weinig op t forum i.v.m. zog betweters die lekker tegen elkaar opbieden in grootspraken, afkrakende opmerkingen e.d. dat ik er ook klaar mee ben.

Mijn dappie rijdt nog steeds niet...ook dat is financieel nu niet haalbaar....

Maar de kadett: ik volg t wel op de voet!!!:thumbup

Ik was al een beetje op de hoogte van Benjamin en Pieter.

Echter kom ik ook nog maar bar weinig op t forum i.v.m. zog betweters die lekker tegen elkaar opbieden in grootspraken, afkrakende opmerkingen e.d. dat ik er ook klaar mee ben.

Mijn dappie rijdt nog steeds niet...ook dat is financieel nu niet haalbaar....

Maar de kadett: ik volg t wel op de voet!!!:thumbup

Terug
Naar boven