• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kadett gaat me verlaten(?)

saluma

Post vaak
Gezien de omstandigheden gaat de Kadett verhuizen naar Overijssel.Ik rijdt er veel te weinig mee,en betaal toch de wegenbelasting.Helaas maar waar.

Uiteraard heb ik heel veel plezier gehad met hem/haar.

Maarrrrrrrrrrrr...........................er komt wel een Opel terug.

Ik heb de Kadett ingeruild op een Manta B1 CC.

Aanstaande zaterdag gaan we de boel omruilen en rij ik terug met een Manta uit 1979.

Aan de Manta moet wel het een en ander gedaan worden,maar dat weet ik van te voren.En dat maakt ook niets uit.

Dus ik schuif een paar rubriekjes op in dit forum.

Ik moet er wel bij zeggen,dat ik de Manta niet in het echt gezien heb,misschien valt ie me bitter tegen en gaat de Kadett mee terug.

Ik hou jullie op de hoogte.

gr Marcel.

heel verstandig dat je de kadett houdt

wie weet wat voor plekjes er nog verstopt zitten op de manta die je nog niet eens waren opgevallen

bijvoorbeeld aan de binnenzijde van de voorschermen

een manta voor weinig zonder laswerk kun je wel vergeten denk ik :D

zelf wil ik ook al lang graag een manta b2 gaan aanpakken

maar begin er pas aan als ik een stalling heb gevonden waar ik mag sleutelen

zodat ik er geen haastwerk van hoef te maken

en je mag met recht trots zijn op je kadetje, ik wou dat het blokje in mn astra er zo droog bij lag :thumb

gr. Mario

heel verstandig dat je de kadett houdt

wie weet wat voor plekjes er nog verstopt zitten op de manta die je nog niet eens waren opgevallen

bijvoorbeeld aan de binnenzijde van de voorschermen

een manta voor weinig zonder laswerk kun je wel vergeten denk ik :D

zelf wil ik ook al lang graag een manta b2 gaan aanpakken

maar begin er pas aan als ik een stalling heb gevonden waar ik mag sleutelen

zodat ik er geen haastwerk van hoef te maken

en je mag met recht trots zijn op je kadetje, ik wou dat het blokje in mn astra er zo droog bij lag :thumb

gr. Mario

Soms zijn er topics waar ik erg over kan verbazen maar dit slaat alles !!!!!

Ik heb ook een Kadett E waar zeer weinig mee gereden wordt (300 per maand, sinds 30-06-11 geen centimeter meer) maar toch wil ik hem echt niet kwijt hoor. Ook al is de wegenbelasting 25 Euro per maand. Hobby kost nou eenmaal geld !

Nou ja, heel veel plezier met je "nieuwe" opel en ik hoop toch wel dat je Kadett E bij een liefhebber terecht komt.

Groet, Rik

Soms zijn er topics waar ik erg over kan verbazen maar dit slaat alles !!!!!

Ik heb ook een Kadett E waar zeer weinig mee gereden wordt (300 per maand, sinds 30-06-11 geen centimeter meer) maar toch wil ik hem echt niet kwijt hoor. Ook al is de wegenbelasting 25 Euro per maand. Hobby kost nou eenmaal geld !

Nou ja, heel veel plezier met je "nieuwe" opel en ik hoop toch wel dat je Kadett E bij een liefhebber terecht komt.

Groet, Rik

weet niet welke kadett jij heb/had,maar een manta b1 cc is niet echt gewilt ,dus bij eventuele verkoop blijf je er lang mee zitten .

heb zelf 16 jaar manta gereden en de cc is het minst geliefde model,maar goed zit wel veel ruimte in :thumb .

zie je vanzelf wel in het manta gedeelte denk ik verschijnen

weet niet welke kadett jij heb/had,maar een manta b1 cc is niet echt gewilt ,dus bij eventuele verkoop blijf je er lang mee zitten .

heb zelf 16 jaar manta gereden en de cc is het minst geliefde model,maar goed zit wel veel ruimte in :thumb .

Als je 25 euro belasting al niet wilt missen denk ik dat je met de tijd met die manta toch duurder uit bent. lijkt me dat de zeldzame onderdelen van een manta toch heel wat meer kosten dan voor een kadett. Misschien dat mantadevil hierover meer kan zeggen (of dat ik fout zit). Zou toch ff informeren voor je deze ommezwaai maakt.

Daarbij weet je wat je nu hebt !!

Als je 25 euro belasting al niet wilt missen denk ik dat je met de tijd met die manta toch duurder uit bent. lijkt me dat de zeldzame onderdelen van een manta toch heel wat meer kosten dan voor een kadett. Misschien dat mantadevil hierover meer kan zeggen (of dat ik fout zit). Zou toch ff informeren voor je deze ommezwaai maakt.

Daarbij weet je wat je nu hebt !!

@mantadevil wrote:weet niet welke kadett jij heb/had,maar een manta b1 cc is niet echt gewilt ,dus bij eventuele verkoop blijf je er lang mee zitten .

Deze man had een hele mooie E Kadett uit 1987 meende ik. In een kleur die je niet vaak ziet...

Rik ;)

@mantadevil wrote:weet niet welke kadett jij heb/had,maar een manta b1 cc is niet echt gewilt ,dus bij eventuele verkoop blijf je er lang mee zitten .

Deze man had een hele mooie E Kadett uit 1987 meende ik. In een kleur die je niet vaak ziet...

Rik ;)

de mijne staat ook soms wel 3 maanden stil.

en ik moet ook alles doorbetalen, maar daarvoor gaat die echt niet weg hoor.

de mijne staat ook soms wel 3 maanden stil.

en ik moet ook alles doorbetalen, maar daarvoor gaat die echt niet weg hoor.

Zonde zonde zonde...

Als ie weg gaat voor een Manta, neem dan wel een echte Manta met een kont ipv een halve CC Manta. ;)

Terug
Naar boven