• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett gsi 2,5 V6

de blanke lak was een eind uitgehard dus mocht ie weer buiten kijken

hier het resultaat :):):)

2011-05-07100853.jpg

2011-05-07100906.jpg

2011-05-07100920.jpg

moet wel een keer goed gepolijst worden want zit lichte sinaasappel huid in helaas

maar voor de eerste keer een auto gespoten

ja word flink poetsen want je kan de banen zien en is idd sinasappel, jij hebt speciale polijst schijven beginnen met 1000 dan 1500 ,2000 3000 en 4000 en dan goed poetsen , 3m vind ik goed resultaat geven altijd. Tip voor de volgende keer, als je vier lagen spuit kan je er ook te veel opzetten waardoor de lak mat slaat , meestal is het 2 lagen en soms bij liggende delen2/5 a 3 lagen. Maar niet geschoten is altijd mis, en een leven van een spuiter gaat niet altijd over rozegeur en maaneschijn . king:

nee idd , en denk er ook aan , dat je het wel nat maakt maar geen plassen ofzo eej, want dan slaat de vocht ook op je lak en word matter. Weet ook welk merk je spuit en spuit daarover heen ook een blanke lak die er over kan, allebei het liefst van hetzelfde merk, kan wel 2 verschillende merken maar werkt niet altijd even mooi

ow ok thanks voor de tip :)

me maatje is vanaaf nog even weze kijken hij zei dat t wel goed komt :)

de a style glimt wel als een hondekul haha

maar voor in een schuur vind ik het niet verkeerd haha

ziet er goed uit hoor!! een poetsbeurtje kan geen kwaad, maar het is al wat je zelf zeg... voor een schuur ziet het er top uit!!

al een schatting wanneer je met de cabrio kan showen op de boulevard?

top project!!

grtz jens

@jblfreak wrote:ja drom he

schattig nou vorige week hahah nee wee ik echt nog niet

wil er zoiezo 23 juli mee op vakantie

je hebt al eerder hetzelfde project gedaan toch? dus dan is een 2e keer volgens mij altijd makkelijker...

ik hoop voor je dat je de 23ste gaat halen, maar dat zal vast wel 😉

ik hou je topic in de gaten :D

grtz jens

welk project bedoel je V6 die komt er voor die datum helaas niet in want zal je net zie dat t tegen gaat zitten en heb k nog geen vett cabrio met de vakantie :P

jongen bijna niemand is nog apart of speciaal met hun auto

ik heb ook een let in mn astra en ik heb echt niet de snelste let maar ik ben er tevreden mee en het is speciaal genoeg king:

@jblfreak wrote:welk project bedoel je V6 die komt er voor die datum helaas niet in want zal je net zie dat t tegen gaat zitten en heb k nog geen vett cabrio met de vakantie :P

daar heb je ook wel weer gelijk in :roll:

toch blijf ik erg benieuwd!! kadett E cabrio's vind ik nog steeds 1 van de mooiste cabrio modellen van opel 😉

grtz jens

ach ja dan doen we t nog maar even met een langzaam blokje haha

maar staan idd in t lijstje van de leuke maar had t liefste een astra H twin top maar de centjes er nie voor

ik ben nog niet omgekomen ofzo hoor hahaha

de cabrio is nog weinig aan gedaan helaas

wel wat dingen met de V6 gedaan :P

andere voorbumper er op zonder mistlampen want die was ik zat haha

ook nexia spoilertje gehaald

nieuw luchtfilter en een veerpootbrug gehaald

en de heldere koplampen zitten er weer in :P

as maandag ben ik op assen met de V6 dus kan ie gespot worden :)

foto's komen nog

aankomende week maar eens aan de verlengde motorkap gaan beginnen en nog wat dingen van de V6

de cabrio ben ik niet helemaal overuit want zit er over te denken deze op te bouwen apk er op en misschien verkopen

nu denken jullie :wtf ja t is zo

wil nog eens een japanner hebben en heb nu nog de kans er voor maar dan zal er 1 auto moeten wijken en dat is zeker niet mijn V6 kadett champion

en beide houden en nog een er bij gaat m echt niet worden helaas

ik houd jullie op de hoogte

Terug
Naar boven