@jblfreak wrote:zo na enige tijd ben ik er ook weer in mijn topic
de trueno waar we mee bezig waren staat helaas in nieuw-zeeland en had op de boot gemoeten en toch zie ik dit niet echt zitten
toch ga ik verder met de cabrio of is het overnieuw beginnen
dit door het spuitwerk
dit is toch niet zo gelukt als ik dacht aangezien bordeaux-rood een rot kleur is om te spuiten
na mijn vakantie gaat de cabrio weer geheel kaal en komt er een andere kleur op en word de V6 er in gebouwd
hier nog wat foto's gemaakt door mijn vriendin
dit zijn niet alle foto's maar heb er maar paar gedaan
na de vakantie komt er dankzij vincent23 een kooi in

een die me wel aanstond
wil nog verlengde kap en aankomende winter de 3.0 met f28
na het weekend komen er als het goed is nog mooie vakantie foto's
Weet je wel wat je wil.. Een trueno, geen trueno, bordeaux rood, geen bordeaux rood... :jerry
Hoezo is bordeaux rood een rot kleur dan. Op de foto's lijkt het nogal dof de lak namelijk.. M.i. heeft dat iig niets met de kleur te maken toch ?
Het kan aan mij liggen (zoals ik al eerder zei) maar als ik zie onder welke omstandigheden je spuit, lijkt enige teleurstelling mij idd niet geheel onvermijdelijk of als een verrassing komen.
(bijv. stof, temperatuur m.b.t. uithardings process) Hoe dan ook, wel respect voor al het werk, tijd en geld dat je erin stopt. Geen twijfel over mogelijk.
Misschien nog ff je motorkap afstellen aan bijriijders kant, deze sluit niet helemaal..
Verder mooie plannen. Als je nog een F28 nodig hebt, ik heb nog er nog een liggen. Een jonge bak met paar duizend gelopen maar.
(echte kilometers).
grt