• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett gsi 2,5 V6

ja gaat ook groter:P was ook al de bedoeling eigenlijk heb t onderblok al even

mocht t zo zijn dat de body-kit nog voor een mooie prijs word verkocht komt er denk ik een LET in me cabrio :P

maar mooi dat ie t doet man supers

origineel gepost door jblfreak

ja gaat ook groter:P was ook al de bedoeling eigenlijk heb t onderblok al even

mocht t zo zijn dat de body-kit nog voor een mooie prijs word verkocht komt er denk ik een LET in me cabrio :P

maar mooi dat ie t doet man supers

Hahaha, turbo blijft verleidelijk he?

Waarom niet meteen voor een 3.2 V6 trouwens? :D

de 3.0 en 3.2 verschillen niet zo heel er veel met elkaar en om een 3.2 aan te schaffen terwijl ik een 3.0 heb dat dat vind ik onnodige kosten in vergelijking (is moeilijk uit te leggen haha )

@: glenn

de gto past niet op de cabrio de achterschermen zijn compleet anders dus ja k heb nog wel evt een GTS voor de cabrio :P

me afspraak bij de garage voor uitlijnen en final check is ook gedaan

pas 1 juni shit zooi is 1 keurmeester weg dus super druk daar

zo de cabrio heeft ook nieuwe schoenen alleen even 2 andere achterbandjes doen en flink polijsten :

borbet T 7,5 J voor en 9J achter met een et van 30 en hoef niet zo veel te rollen

:kewlpics

IMAGE_315.jpg

IMAGE_317.jpg

IMAGE_318.jpg

vandaag begonnen aan de nieuwe schoenen

vind ze nog niet helemaal perfect

IMAGE_319.jpg

IMAGE_320.jpg

2 nieuwe randen voor de cabrio aangezien deze gewoon rot zijn

IMAGE_323.jpg

ook de ronals op de V6 gemonteerd en moet zeggen dat t er best leuk uiot ziet :P

IMAGE_322.jpg

IMAGE_321.jpg

velgen ff opschuren met waterproof 1000, 2000, 2500, daarna met aan a4 papiertje

polijsten op de doek of met een lappenschijf op de boormachien,

polijsten gebruik je zeker belgom voor ? gebruik eens unipol! laat het lijken als chrome

vandaag even voor nieuwe bandjes geweest

die waren besteld aangezien ze niet op voorraad lagen de 205/40/16

dus bandjes er af en nieuwe er op draaien

lucht re in ow probleem bandje wilde niet oppompen

complete garage personeel er bij en lachen die gasten dus komt er een ja remmenreiniger

dus een ander zei van ow doe k wel ff en we hebben er wel hard om gelachen maar ze zitten er om

hadden ze daar nog nooit gedaan dus moest er een keer van komen

gelukkig ken ik iedereen daar al jaren dus is nogal veel lol

dinsdag er met de V6 heen

die velgen wissel is erg geslaagd!!

maar haal toch dat ding onderaan je achterbumper eraf en kiep dat ding in de kliko dat doet echt afbreuk aan je mooie cabrio'tje!

en je hebt wel gelijk om niet de slijptol in je champion te zetten voor die gto set

maar zon set ziet er wel gruwelijk uit

ik denk dat ik persoonlijk ook de champion orgineel zou laten met wat kleine aanpassingen zonder de gto set

en is de champion al gekeurd eigenlijk?

die defuzer moet er nog af haha

maar v6 is nog niet door de rdw verder blijft ie redelijk in tact evt de set er op mocht ie ooit rot zijn haha

bij deze heb ik een vraag aan de forumers

de cabrio krijgt binnenkort nieuwe wielranden

nu moet er toch gespoten worden en zat ik te denken aan een andere kleur

aan : bourdaux rood (zelfde als mijn oude gsi )

nu heb ik hier alles nog van liggen

schermen bumpers motorkap

hoef dus eigenlijk alleen de achterklep , auto (makkelijk zonder dak ) en deuren te spuiten

wat zegt het forum groen of rood

vandaag even bij de garage geweest met de v6

co was veel te hoog 9.*** :@ pokke zooi

ook waren er een paar dingetjes met speling

zoals een stuurkogel etc

t was niet echt schrikbarend maar toch

ook zei de keurmeester dat ik m het beste iets omhoog kan gooien aangezien hij voelde dat ie met inveren op einde slag zat en dat hij de assen voelde met rijden

verder vond ie t er netjes in liggen en die grijns op z n bakkes vergeet ik ook niet meer toen ie terug kwam van een proefrit :P:P:P:P

maar als iemand voor mij 2 veren heeft en evt met schokbrekers voor een vectra A of calibra houd ik me aanbevolen

en ook paar seconden aan de 100 (dat was mijn grijns moment :P:P:jerry)

ff over je cabrio spuiten , je kan beter alles laten mee spuiten anders heb je een grote kans op kleurverschil erin, en ik zou gewoon voor groen gaan , er zijn meer rode dan groene

Terug
Naar boven