• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kadett gsi 2,5 V6

de voorbumper hoord bij de hele set maar is idd ieders smaak haha

k heb er nu 1 in de cabrio en de V6 is nog origineel

er zit afwijking in dat weet ik nog (dash tijd niet gebruikt) maar hoe of wat weet ik echt niet

k zal het eens bekijken hoe of wat maar als het op nul staat is de tank leeg haha

deze week de laatste dingen aan de carrosserie gedaan en gister een flinke tent in de schuur gebouw

dus vandaag is de cabrio de L*L :P:P

wish me luck

hahaha

was gister wel feesttent hier maar geen reet aan en weinig gezopen dus ben vrij helder alleen is ie groen geworden zag k net

moest toch rood zijn of was nou niet helder genoeg :?

vanmiddag nog een laag opzetten dan kan het tot morgen goed uitharden voor de blanke laag

ok eentje dan :P

2011-04-30141301.jpg

ben weer begonnen aan het scherm dus hoop deze van de week weer strak te hebben dan kan ie snel in de blanke lak

scheelt het veel met de onderdelen die je op die site hebt gekocht en wat het in nederland (automaterialen zaak en dealer)?

en zijn er ergens recenties van dat het wel goed spul is?

Ok welk merk daar doelde ik op , en waterbasis joh in je schuurtje , had je beter thinnerbasis kunnen pakken was het sneller droog.Maakt ook niet uit zolang je er maar tevreden over bent, wel nog ff foto posten van het eind resultaat eej.

Hoe zit dat met stof dan ?

Bedoel mij lijkt dat de grootste bottle neck met onder zulke omstandigheden spuiten, stof is die met drogen in de lak komt.

als er normale body op zt kan je er behoorlijk veel uitpoetsen hoor, duurt wel ff maar ja, dan heb wel wat . Keep up the good work

Terug
Naar boven