Zooooo,
Kleine update..
Afgelopen week de resten van de stootranden verwijderd en wat andere kleine dingetjes gedaan.
Vandaag(zondag)
De achterklep gemonteerd en de velgen even er onder gezet om te kijken hoe het zou gaan lijken
Ben zéér blij met het reslutaat, aangezien alles gewoon kan blijven zoals het nu is..
De voorbumper is toch best wel een eindje omhoog gegaan.
De uitlaat is nu ook lekker vrij van de grond.
Tevens even de voor vering getest

ivm de nieuwe velgen en zijschermen... Ik dacht dat het krap aan zou worden, maar besloten even op de frontbalk te gaan en hevig op en neer te bewegen...
Ow ja, was vergeten dat de Astra 'bijna' niet veert

Dus lekker stug
Ben met me domme hasses óók vergeten de onderzijde van de bumper te bewerken, dus daar ga ik komende dagen even mee bezig.
Zal de onderlip even lekker indippen met polyesterhars zodat het geheel wat steviger word en niet de eerste de beste drempel onder de bumper wegscheurt.
Begin nu óók te twijfelen aan de huidige achterklepspoiler, aangezien ik liever een Irmscher dakspoiler er op zou willen, dus zal de online-veilingen weer inde gaten houden.
Tevens zal er (weer) een andere stabilisator stang op komen, aangezien deze, met motor draaiende tegen de SFi vervanger aantikt.
Heb al één op het oog met 'de' knik erin, dus hopen dat die binnenkort van mij zal zijn
Hier zijn de foto's van vandaag
Groeten Eric
Foto van de huidige dakrails...
Interieur foto, hier de frame kapjes gemonteerd, die ik óóit had gespoten
Hier een foto van de stoelen (en rest interieur)
De velgen
Hier de voorbumper er even op.
Spruitstukkie
Voor 17inch
met 17inch
Tevens Dakspoiler te koop met remlicht in kleur. RioVerde Groen... tevens te ruil...
(intresse? PM maar even)