• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kan verwijderd worden.. Project gestopt

whaha,

De velgen nu onder de astra doen heeft toch helemaal geen nut jongens...

Velgjes liggen lekker opelkaar naast me bed :)

Enne.... foto van de Astra staat er en een foto van de velgen.... Nou 1+1=2, voor de shoppers hierroo.... :)

Wil je er ook graag onder hebben, maar eerst de auto binnenkort naar de spuiterij en dan eronder :)

Mischien dat ik het toch even wil checken, dan post ik even een paar pic's :)

Hier heb je de huidige staat van de beauty's :)

In de winkel

DSC00780-1.jpg

Op mijn slaapkamer :)

DSC00783.jpg

Groeten Eric

Heeyz

Vandaag het laatste aan de voorbumper gedaan en motokap.

Denk dat deze zondag in de gedeeltelijk in de spuitplamuur worden gezet.

Achterklep is op één puntje na ook spuitklaar en zal dan zondag er óók opgezet worden.

Achterbumper stel ik even uit... Totdat de andere achterbumper klaar is en voorzien van een Rieger spoilerlip.

Ik ga nu eerst op zoek naar een Station bumper en daar komt een spoilerlip op..

Als het zondag mooi weer is, ga ik mijn nieuwe velgen (alléén voor) even monteren, ivm spruitstuk en voorlip, om te zien wat ik zal moeten veranderen ivm de hoogte van de auto.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten Eric

Zooooo,

Kleine update..

Afgelopen week de resten van de stootranden verwijderd en wat andere kleine dingetjes gedaan.

Vandaag(zondag)

De achterklep gemonteerd en de velgen even er onder gezet om te kijken hoe het zou gaan lijken :)

Ben zéér blij met het reslutaat, aangezien alles gewoon kan blijven zoals het nu is..

De voorbumper is toch best wel een eindje omhoog gegaan.

De uitlaat is nu ook lekker vrij van de grond.

Tevens even de voor vering getest :P ivm de nieuwe velgen en zijschermen... Ik dacht dat het krap aan zou worden, maar besloten even op de frontbalk te gaan en hevig op en neer te bewegen...

Ow ja, was vergeten dat de Astra 'bijna' niet veert :):) Dus lekker stug :P

Ben met me domme hasses óók vergeten de onderzijde van de bumper te bewerken, dus daar ga ik komende dagen even mee bezig.

Zal de onderlip even lekker indippen met polyesterhars zodat het geheel wat steviger word en niet de eerste de beste drempel onder de bumper wegscheurt.

Begin nu óók te twijfelen aan de huidige achterklepspoiler, aangezien ik liever een Irmscher dakspoiler er op zou willen, dus zal de online-veilingen weer inde gaten houden.

Tevens zal er (weer) een andere stabilisator stang op komen, aangezien deze, met motor draaiende tegen de SFi vervanger aantikt.

Heb al één op het oog met 'de' knik erin, dus hopen dat die binnenkort van mij zal zijn :)

Hier zijn de foto's van vandaag

Groeten Eric

Foto van de huidige dakrails...

DSC00793.jpg

Interieur foto, hier de frame kapjes gemonteerd, die ik óóit had gespoten :)

DSC00792.jpg

Hier een foto van de stoelen (en rest interieur)

DSC00791.jpg

De velgen

DSC00790.jpg

DSC00788.jpg

DSC00789.jpg

Hier de voorbumper er even op.

DSC00794.jpg

Spruitstukkie

DSC00795.jpg

Voor 17inch

DSC00750.jpg

met 17inch

DSC00796.jpg

Tevens Dakspoiler te koop met remlicht in kleur. RioVerde Groen... tevens te ruil...

(intresse? PM maar even)

DSC00797.jpg

Vandaag een OMP stabilisator stang gekocht op Ebay + andere lichtschakelaar

Door het lieve weer van vandaag, met de nieuwe plannen voor de audio-install begonnen..

Groeten Eric

Hey man,

wanneer denk je klaar te zijn alle grote dingen zijn nu gebeurd?

denk je hem klaar te kunnen hebben voor 24 mei?

dan kan je mooi maar D.A.F @ assen :)

laat ff horen, Groeten Sebas, :)

hey eric mooi project.!!!netjes.heb eeb vraagje zou je me een uitleg kunnen geven van het samenstellen en afwerken vd astra klok en digidash van kadett naar astra .zie dat je ergoed in bent mvg wes

kadett digidash,astra tellerbak.

Allebij goed uitelkaar halen. digidash verwerken in de astrateller. afwerken, aansluiten en klaar is kees :)

ok bedankt,maar zou je me wat uitgebreider kunnen vertellen evt met fotos ,zodat t me ook in 1 keer goed lukt mvg wes

Jawel, maar niet in mijn topic :)

Dit topic gaat over de verbouwing van mijn Astra, niet hoe ik een digidash voor Astra's kan maken :)

Vandaag wat dingen gekocht via Ebay.

De veerpootbrug had ik afgelopen week al gekocht, deze zal geel/zwart gespoten worden.

Veerpootbrug.jpg

Schakelweg verkorter

Schakelwegverkorter.jpg

60mm RVS RaceKatalysator

Racekat.jpg

Schermschroefjes

screws.jpg

Andere lichtschakelaar, hier zal ik een groen ledje in plaatsen.

Lichtschakelaar.jpg

Keep ya updated

wrom jammer, ga niet met een half gebakken astra heen :)

En in mei heb ik de belastingcenten nog niet om de auto te laten spuiten :)

Iedereen zal/kan um bewonderen als ie 200% af is, en niet eerder ^^

Denk dat het Juli/Augustus word, misschien iets later, dan gaat ie ook meteen naar de nieuwe plek voor stalling en klusruimte:)

Greetz Eric

Wat een klote pasen, kon helaas dit weekend niet naar de Astra ivm het pokke weer.

(Mijn Audio-gedeelte)

Dus zaterdag en zondag druk bezig geweest met nieuwe ontwerpen en uitvoeren van de nieuwe looks van de kofferbak :)

Had afgelopen week al wat getekend en een paar mallen van karton gemaakt.

Afgelopen donderdag de basis gezaagd uit 18mm MDF,Bakken voor de versterkers gemaakt, gepast en bewerkt waar nodig.

De versterkers hadden allebei donker plexiglas erop met veel chroom en text, alles compleet verwijderd, bewerkt en de versterkers voorzien van lekker transparant plexiglas, óók even afgekit.

Toen beide platen op elkaar geschroefd en lekker met de deco aan de slag.

Bakken weer op de basis geplaatst en beide voorzien van stretchdoek.

De eerste 2lagen polyester op de zijpanelen zitten erop.

Maandag de boel verder bewerken en verstevigen.

Zodra het weer een beetje opklaart, ga ik met fleece doeken de basisplaten één geheel laten worden met de vormen van het huidige plastic achter in de station.

Voor dit klusje zal ik het plastic weer moeten monteren en helemaal afplakken met folie/tape.

Daarna zal het weer in de Polyester gezet worden voor een compleet resultaat.

En dan begint het geklooi met plamuren en schuren.... sigh:puke

De foto's komen gauw.

Groeten Eric

hoi eric

snap t ,heb eeb eigen topic erover als je t me daar zou willen uitleggen aub!!kijk onder wes 155 en je ziet de topic staan.alvast bedankt

Terug
Naar boven