• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kan verwijderd worden.. Project gestopt

origineel gepost door marcelboukes

moet je deze effe proberen.

€65 per set my @SS....

Ik had hun al gemaild, zou mij over de €140 gaan kosten :S

Groeten Eric

edit: Ik kan via Ebay een set bestellen naar eigen ontwerp. €50 voor een complete set..

Heeys,

De alu-look dakrails zitten er dan eindelijk toch op.. Netjes gekit aan onderzijde en in de auto. Hopen dat de lekkage die ik toen had nu verholpen is.

Verder ben ik beetje bezig geweest de voorbumper te herstellen, moet nog klein beetje geplamuurs/geschuurd worden.

Verder alles beetje zwart gespoten zodat ik straks de onevenheden kan 'spotten' en bij kan werken.

Hoop dat het zondag mooi weer is, zodat dan eindelijk óók de 2 kuipstoelen gemonteerd kunnen worden.

Als je auto dan toch op dat moment uit de box is meteen het 'selfmade' stukje uitlaat loshalen en bijwerken.

Tevens druk bezig met tekenen hoe ik deze keer de audio achterin wil hebben.. ben er nog niet helemaal over uit, maar komt zeker goed.

Heb 1 setje 20cm over, en heb besloten die boxen in onze nieuwe wc te monteren, zodat we met wat 'cozy music' naar de plee kunnen gaan :)

Greetz Eric

Hallo allemaal.

Aangezien het weer een beetje beter weer word, ben ik weer in het weekend met de Astra bezig geweest en zoals elke dag in de pauze..

Thuis druk bezig met de andere achterklep en de 'vernieuwde'achterbumper.Kleine update van wat dingen....

Hier de hoodpins die ik een tijd geleden op een meeting had gekocht, deze zitten er nu op :)

DSC00754.jpg

Nieuwe frontview :), zal binnenkort eens de koplampen en mistlampen monteren en kijken hoe het zal lijken.

DSC00750.jpg

Een foto van de 'alu' look dakrails..

DSC00751.jpg

DSC00752.jpg

DSC00764.jpg

DSC00758.jpg

DSC00759.jpg

DSC00761.jpg

DSC00760.jpg

DSC00763.jpg

Denk aankomende zaterdag wat werk verichten aan de voorbumper.. er waren nog mankementen die ik graag even netjes wil hebben.

Óók heb ik mooie 17inch velgen gezien, maar is even afwachten wanneer ik ze ga halen..

Verder is de plaat boven het reservewiel weer terug geplaatst.

En heb weer andere ideeen ivm de toekomstige audio..

Heb alles al klaarliggen, alleen zat ik me af te vragen of het mogelijk is de behuizing van mijn versterkers te verwijderen, zodat je alleen de binnenzijde zal zien... in een mdf-frame met 2x pc-fans per versterker... uiteraard te bewonderen via plexiglas :)

Maar zover zijn we nog niet..

Volgende update meer....

Groeten Eric

Vandaag de voor en achterbumper en achterklep bewerkt.

Op het werk in de pauze de foutjes van de voorbumper ingesmeerd met plamuur.

De gordels achter verwijderd en de ASM van Scroth geplaatst.

Met lakstiftje beetje foutjes weggewerkt.

Thuis de achterbumper ingesmeerd met glasvezelplamuur.

Achterklep alle letters en stickers eraf gehaald, ruiten-sproeier-gaatje dichtgemaakt en geplamuurd verder klep netjes deukjes-vrij gemaakt

Alles even lekker uit laten harden en dan van het weekend 'heerlijk' schuren in de tuin :)

Tevens nieuw blik plamuur halen om de deuren netjes af te werken, wanneer ik dat ga doen... zie ik dan wel weer.

Misschien zondag de nieuwe 17inch velgen ophalen... Eerst achter vervoer aan :)

Groeten Eric

@ Sebas

-Ik wil je zondag niet zien... want dan ben ik er niet

-Misschien is de Astra deze zomer klaar, hij zal in ieder geval weer rondrijden :)

@ Opelpower89

-Heb ze zó gekocht op Ebay.. prijs weet ik niet meer, volgens mij 100/125 per spatbord....

Achterklep is nu helemaal strak.. beetje hééééél fijn opschuren nog.

De achterbumper kan ik nog niet mee verder...

De voorbumper is gedeeltelijk klaar nu, dit weekend de andere kant klaarmaken.

Ritje naar Rotterdam afgelast, de velgen waren té erg beschadigd.... (kreeg foto's net binnen)

Groeten Eric

Jawel.... zodra je de zijkant ziet wel :)

Er is veel aan gedaan, en gaat weinig meer aan gebeuren, op 2 nieuwe achterschermen na :)

linkerkant... deuk van schade 2 jaar geleden

rechterkant... roest achter de tankklep(kan via de hals mijn velg aanraken :P) en gas-gat...

Ben nog steeds erg trots op me(jou oude) assie

Vandaag even verder gegaan met de achterklep/bumper.. (gaat best wel veel tijd in zitten)

Verder geen updates...

Groeten Eric

Heey,

Morgen, donderdag mijn nieuwe velgen ophalen.

velgen.jpg

Vandaag even weer bezig geweest met de voorbumper bij te werken (schuren)

Groeten Eric

Terug
Naar boven