• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kan verwijderd worden.. Project gestopt

trouwens ben benieuwd hoe ie straks uitziet as ie klaar is.heb er ook al eens aan gedacht om een station LET te bouwen maar helaas moeten afblazen ivm komst baby en invordering rijbewijs wat me nu in totaal al 3000 heeft gekost maar ja in ieder geval net werk geleverd mvg wes

Ja, ik weet hoe het is.

Heb hier een slopert lopen van bijna 2 en we hebben óók net een huis gekocht in Okt. en ben afgelopen Dec. getrouwd.

Geld moest dus even rollen voor het eind van het jaar, nu beetje bij beetje aan het sparen en spullen bij elkaar sprokkelen voor een beter resultaat.

Één ding scheelt wél... Heb nu een grote tuin waar ik straks gewoon bezig kan.. en als straks de zolder klaar is, verkas ik daarheen :) voor de kleinere projecten.

Groeten Eric

ERIC,

kei vet wat je allemaal doet met je astra, maar 1 ding kan echt niet. dat lelijke hitteschildje.

die moet je eraf halen

ik koop hem wel :jerry

Zóóó,

Daar zijn we weer, terug van weggeweest.

Ivm werkzaamheden in en om het huis, geen tijd (laat staan zin) gehad met de Astra verder te gaan.

Daar gaan we.... :)

In de vakantie een andere achterbumper gekocht en zostraks de bijpassende bumperlip.

Gister wat Informatie gekregen ivm het lassen van de nieuwe achterschermen en het compleet overspuiten van de Astra.

Ik zal aankomende tijd de motorkap beter passend moeten maken, achterklep spoiler monteren en de bumperlip strak op de achterbumper moeten plakken :):)

Zonet even de Astra op gezocht ivm opruimen van de huidige box. Deze zal per 1 September leeg moeten zijn, omdat ze de boel gaan slopen..

Helaas voor mij, maar het geeft me toch even een setje om even bezig te gaan.

De achterbumper zit er op en de voorbumper zit ook vast..

Nieuwe accu erin gezet en.... Starten en lopen..

Digidash is nu 3/4 aangesloten en daar ga ik deze week mee verder.

Thats it for now..

Morgen weer verder.

Ciao..

Ben bezig Sebas.

Glenn bedoel je die deze?

Vandaag verder bezig gegaan met het metalen hondenrek en de stabilisator stang. Morgen 1e laklaag.

Verder weer wat uit de box gehaald en op zolder gelegd...

Groeten Eric

Hey,

Vandaag even de Astra opgezocht en wat kleine dingen gedaan, heb de subkist en allerlei onderdelen enz enz naar huis gebracht.

Afgelopen week op het werk met de stabilisator stang bezig geweest en in kleur gespoten.

voor

Veerpootbrug.jpg

na

06082010043.jpg

Verder zit het hondenrek in een nieuw laagje lak.

03082010028.jpg

En ben bezig geweest met het instrumentenpaneeltje in de a-styl.

05082010041.jpg

Óók heb ik nieuwe motorkap lifsts binnen gekregen en een nieuwe alu dakantenne.

08082010060.jpg

-Electrische ramen aangesloten

-Gasveren achterklep en slot aangesloten.

-Kabels van de achterklep doorgevoerd

-Box verder opgeruimd

Verder wat foto's gemaakt van de Assie.

08082010057.jpg

08082010056.jpg

08082010052.jpg

08082010050.jpg

En de reden voor nieuwe achterpanelen..

08082010058.jpg

Achter de bumper zit dus beste schade :):)

08082010059.jpg

En aan deze kant ROEST :fy1 bij de tankdop en de oude gasaansluiting..

Zó... verder staat alles klaar voor dinsdag.

Straks nog even de lichtschakelaar omsolderen naar Groene Led en dat was het wel weer voor vandaag.

Binnenkort maar weer eens aan de slag met het interieur.. qua audio e.d.

Groeten Eric

origineel gepost door Ericjuh

Ben bezig Sebas.

Glenn bedoel je die deze?

Vandaag verder bezig gegaan met het metalen hondenrek en de stabilisator stang. Morgen 1e laklaag.

Verder weer wat uit de box gehaald en op zolder gelegd...

Groeten Eric

okok :P had gehoopt dat je ze bij een onlineshop oid had gehaald :P Ebay doe ik eigenlijk niks mee.

Bedankt in iedergeval ! :)

origineel gepost door Ericjuh

doe nog steeds me best...

Meer kun je niet doen. Hopen dat je eens goede vorderingen maakt. Beestje moet toch eens af.

Zelf ook druk met mijn station. Ben alleen niet zo iemand die veel foto's maakt en er een topic over bijhoud:( Misschien toch maar eens over nadenken om ermee te beginnen.

Helemaal mee eens.

Zonet bij de sloop geweest en mooi,krasvrij RioVerde groen tankklepje (die ik nou net moest hebben) en wat interieur delen gehaald.

Morgen verhuizen... heb er zin in :):)

Keep ya updated.

groeten Eric

Daar was ik weer.

Dinsdag baaldag..

De man waar ik mee af had gesproken ivm aanhanger was er niet, dus als een gek rondgebeld en uiteindelijk een afspraak gemaakt voor woensdag (gister)

Zo gezegd, zo gedaan.

S'middags in de pauze gauw de voorbumper en de grille eraf gehaald ivm de 'laagheid' van de Astra.

Snel naar huis gegaan, eten enz enz.. en rond 7uur weer naar de Astra.

Dé + op de accu.. sleutel erin.. en wow... ja hoor.. starten maar.. damn wat een geluidje :):) Rustig de auto aan de weg gezet en wachten op de meneer waar ik mee had afgesproken..

En daar was ie al...

Oprijplaten eruit en de Astra erop gereden..

11082010065.jpg

Wat zal ik deze plek missen, was 5/6 minuutjes rijden en lekker klussen, nu staat de Astra in een loods 18km hier vandaan bij een colega.

Gelukkig alles aanwezig in de loods :) Brug, lasapparaat enz enz, dus kan hier rustig verder.. en alle ruimte, dus geen gekloot meer zonder stroom en aldoor de Astra naar buiten drukken enz enz..

Maar ok... vandaag verder gegaan met de stijlen.... o o o wat is het mooi geworden, al zeg ik hetzelf...

Had een universeel setje gekocht, maar leek voor geen meter, dan maar zó

1 Stijlen lekker ingesmeerd van Polyesterhars

2 Meterhouders netjes uitgesneden en alle3 netjes geplakt en ruig geplamuurd.

04082010033.jpg

ow jah... schuren, schuren schuren enz enz enz

3 Eindelijk bijna glad, in de Filler gezet en wachten 2/3 uur later opgeschuurd en in de Spuitplamuur en maar weer wachten en wachten....

10082010064.jpg

4 Zooitje zwart gespoten en wééééér schuren en schuren... tjahh....

11082010064.jpg

5 In de primer gezet vanmorgen... wachten wachten

12082010065.jpg

6 Lichtjes opgeschuurd en eindelijk resultaat :):):)

12082010067.jpg

Dat was het weer :)

Groeten Eric

ow ja..... getver TAKKEWERK :D

Op naar het volgende king:

Owjah hondennet is nu eerst aan de beurt, 2de laagje en dan de rand ook zwart :)

Dan de volgende stijlen en complete plastic zooi achter :P:P

Terug
Naar boven