• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kat 2.6 v6

Ik heb zelf enkel nog 1 enkel draads en een 3 draads liggen, maar je moet ook de stekker van de motorboom extra hebben..

lambda's moet van eenzelfde type zijn.

Deze zijn denk ik ook te vinden in de omega 2.6 en 3.2.

als je 2 gebruikte NA de kat lambda's op de sloop kan vinden heb je ook gelijk stekkers.

Willem

jupzzz

Het mooiste zou zijn de lambda's te plaatsen in een GOEDKOOP aan te schaffen midden demper(vervanger) denk ik, de Kat is namelijk een duur onderdeel, om daat nou gaten in te maken..

Willem

die heb ik eral onder zitten, maar denk je niet dat de auto anders gaat lopen als hij na de 3e kat meet. volgens mij is die lucht "schoner"

Daarom, het is een tryout..

als ik zelf met het probleem had gezeten had ik het allang geprobeert in ieder geval.

vandaar dat ik zei ergens voordelig een middendepert op de kop te tikken om het te proberen..

Willem

origineel gepost door xander n

en een sportkat is dat een goedkopere oplossing?

Zijn die er voor de 2.6 dan ??

Maar daar los je 't probleem niet mee op denk ik :hmmz

origineel gepost door mbvectrav6

origineel gepost door xander n

en een sportkat is dat een goedkopere oplossing?

Zijn die er voor de 2.6 dan ??

Maar daar los je 't probleem niet mee op denk ik :hmmz

als die er is zal die zeker goedkoper zijn (heb nog niet gezocht ernaar) maar standaard opel produkten zijn natuurlijk aardig duur dus misschien is er wat anders dat ook functioneerd.ik heb al een lampdasondesensor vervangen van 140 euro en heb al bedragen voorbij zien gaan van 220 euro van dat ding.

Terug
Naar boven