• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kent iemand deze Monza?

hahaha, heerlijk fout:D:D

Vandaag de wagen even bij de kwikshit neer gezet om hem uit te laten lijnen. Misschien dat hij nu iets beter spoort, maar het stuur staat dik 30graden verkeerd:cry:cry:swear:swear:swear. Voor het uitlijnen heb ik dus ook niet betaald. Een deze dagen maar even een echt bedrijf bezoeken..

Moet toch even nadenken over dat ding over de achterruit. Wel moet ik iets bedenken voor de buitenspiegels. Vind ze niet echt bij de auto passen door de rare kleur. Misschien daar chromen kappen voor vinden, ik weet he nog niet.

origineel gepost door champo

Moet toch even nadenken over dat ding over de achterruit. Wel moet ik iets bedenken voor de buitenspiegels. Vind ze niet echt bij de auto passen door de rare kleur. Misschien daar chromen kappen voor vinden, ik weet he nog niet.

als je ze vind denk ook ff aan mij:wub

ik heb ze (denk ik d'r staat ook monza in de advertentie:vertag)

Zijn voor de Corsa B. Staat duidelijk in de advertentie. Als je naar de foto kijkt, is de vorm van de kap ook helemaal anders dan een Monza spiegel. Ik heb die dingen nog nooit voor een Monza gezien.

Die spiegels zien er inderdaad heel anders uit. Ik heb ook al naar Kadett E spiegels in het chrome gezocht, maar ook niets gevonden.:(

Kan je het stuur trouwens recht zetten door de moer los te draaien, stuur eraf en dan het stuur recht op de stang zetten? Of moet dat echt onder de auto gebeuren?

Moet eigenlijk onder de auto gebeuren. De stuurkogels/pennen moeten losgemaakt worden. Dit gebeurt meestal gelijk bij het uitlijnen van de voorwielen. Mijn stuur staat in de "rechtuit rijden" stand ook een beetje scheef. Dat is gekomen, toen er nieuwe stuurkogels ingingen (3 jaar geleden). Is men vergeten het stuur weer helemaal recht te zetten. Ik zit er voor de rest niet mee.

Die spiegels zien er inderdaad heel anders uit. Ik heb ook al naar Kadett E spiegels in het chrome gezocht, maar ook niets gevonden.:(

Kan je het stuur trouwens recht zetten door de moer los te draaien, stuur eraf en dan het stuur recht op de stang zetten? Of moet dat echt onder de auto gebeuren?

:hmmz ik heb nieuwigheden

iemand een idee hoe ik 22 mb bij champo krijg?

De stuurkogels zitten op de tekening aan de kopse kanten van die twee stangen (aan de rechterkant, aan de buitenkanten, niet in het midden )

Hmmz... Als ik die los draai, dan het stuur recht zet, krijg ik ze toch er toch niet meer daar waar ze zaten? Dan moet ik de ene stang langer maken en de ander korter als ik het plaatje zo bekijk. Ik denk dat ik hem maar weg breng. Ik kom er amper onder en dan nog een moertje los halen is echt een rot klus.

Ik zit nu eigenlijk nog te wachten op mooi weer voor meer foto's. Het is nu 3x niks.

Terug
Naar boven