• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kleur van de velgen

baboe

Post vaak
weet iemand toevallig de juiste kleur van de gts velgen wil ze namelijk op nieuw spuiten
DSCN2540.jpg
DSCN2542.jpg
dan doe ik deze van mijn calibra ook maar gelijk so gr baboe

Ik heb geen kleur nr meer maar ik heb de velg van mijn (toen)Zafira ene keer gesporen was merk Motip...

In Weesp zitten velg reparatie bedrijfjes een mailtje en zij geven je het nr wel. deed ik toen ook zo.

Succes

Ik heb geen kleur nr meer maar ik heb de velg van mijn (toen)Zafira ene keer gesporen was merk Motip...

In Weesp zitten velg reparatie bedrijfjes een mailtje en zij geven je het nr wel. deed ik toen ook zo.

Succes

als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

ral 9006 is zilver, laat je toch kleurtje maken voor de velgen, heb al 3 setjes opgeknapt, en laat ik kleuren maken aparte met wat glitters of metalic er door heen heb je iets aparts ook! Poedercoaten kan ook ja, maar is niet zo mooi als spuiten! Je krijgt mee wolkeneffect vindt ik! Spuitwerk is netter,strakker en mooier en als je t goed voorbewerkt..... succes!

ral 9006 is zilver, laat je toch kleurtje maken voor de velgen, heb al 3 setjes opgeknapt, en laat ik kleuren maken aparte met wat glitters of metalic er door heen heb je iets aparts ook! Poedercoaten kan ook ja, maar is niet zo mooi als spuiten! Je krijgt mee wolkeneffect vindt ik! Spuitwerk is netter,strakker en mooier en als je t goed voorbewerkt..... succes!

@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

dan mag je open dat je je lenso's wel schadevrij houdt :???:

ik heb nog 1 onbeschadigd wiel over :swear :swear :swear

volgens mij is het niet mogelijk om deze wielen bij te werken :(

@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

m,n lenso zijn nog steeds als nieuw hoor m,n vrouwtje en m,n zoon zijn op hun dood als ze er mee rijden hahaha en so hoort et ook maar de gts velgen zijn al klaar hoor geen probleem alleen nog juiste kleur geven van de week

m,n lenso zijn nog steeds als nieuw hoor m,n vrouwtje en m,n zoon zijn op hun dood als ze er mee rijden hahaha en so hoort et ook maar de gts velgen zijn al klaar hoor geen probleem alleen nog juiste kleur geven van de week

@GTS Power wrote:@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

Dat is wel mogelijk maar kost wat werk. Normaal kan je velgen die een gepolijste rand hebben op een draaibank hangen.

Maar deze moet je met de "hand" polijsten.

@GTS Power wrote:@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

Dat is wel mogelijk maar kost wat werk. Normaal kan je velgen die een gepolijste rand hebben op een draaibank hangen.

@arjontje wrote:@GTS Power wrote:@baboe wrote:als ik voor de poeder coating ga moet ik ze oplassen kost ook weer alles maar ga ze zelf spuiten met een verfspuit op de compresor komen tog maar winterbanden op zitten best wel vette krouwen op vrouw en zoon kijken niet so nauw hahaha dus maar beetje plamuren en schuren gr baboe

dat is het probleem juist.

deze zijn niet gepolijst maar ''geschuurd''/''geborsteld''.vandaar dat het bijna niet mogelijk is om het zelfde effect te krijgen.

kijk maar:

IMAG0044.jpg

sorry voor de offtopic :vertag

Terug
Naar boven