• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KOLDER IN DE POLDER...

het is wachten op goedkeuring van de brandweer :swear

het is in zeeland erg moeilijk om een vergunning rond te krijgen, daarom hadden we de eerste meetings alleen maar op de zondag, en bij ons eigen clubgebouw, het is nu een geheel andere locatie, dus nu moet alles eerst onderzocht worden, we doen al een jaar of vijf die ééndags meetings, en das routine geworden, elk jaar dezelfde vergunning, maar dit jaar hadden we met ons 15 jarig bestaan een groot evenement in ons gedachten... en daar gaan we dus ook voor.. alleen de gemeente nog.. dan kunnen we gaan knallen, maar nu dus een geheel ander opzet van alles, dus word er meer bekeken dan voor een ééndags meeting..

we moeten nog even geduld hebben.. maar ga der van uit dat we het deze week nog weten..

en dan posten we dat onmiddelijk overal en op zoveel mogelijk forums

een draaiboek indienen, namen door geven van leden met bhv, en namen van de mensen van de ehbo, nieuwe plattegrond met indeling van het terrein rekening houdend met de benzine pomp aan de A58... en dan moet het goed zijn... hoop ik..

Al 2 pagina's en de meeting is pas over een paar maand . Hoe komt dat toch :P.

Maar het gaat nog wel een paar week duren . Die ambtenaren kennende ;).

Ik hou het topic in de gaten :D .

origineel gepost door pastry

heb jij aandelen in de smiley's ofzo... heb bij ctn ook al wat geplaatst over z'n smiley gedrag... als je niks te zeggen hebt....zet dan niks neer, zo kan ik ook mn avond wel vullen, elk topic een paar smileys neer knallen... lekker interesant :jerry

Ik ben er denk ik wel bij wij komen de 14de terug

hoop ik da we optijd terug komen kan ik mooi een weekend erheenking:king:

origineel gepost door manta19sr

inmiddels wat bekent lukkt?zijn een weekje verder namelijk. het is toegezegt... alleen we wachten op de officieële papieren... DUS HET GAAT GEWOON DOOR..

Terug
Naar boven