• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KOLDER IN DE POLDER...

origineel gepost door g-astraa

jaja de flyers van kolder in de polder zijn weer uitgedeeld:D:D:D ja hardstikke bedankt voor het flyeren voor opel club zeeland

nee daar hoeven we denk ik niet vanuit te gaan of er moet wel een drastisch lage opkomst komen maar met al jullie gezelligheid ga ik dat ook niet verwachten

origineel gepost door lukky

origineel gepost door corsa danny

hey daan had al gereageerd bij hun op de site dat we er wel bij komen staan volgens mij gaan er van ons uit nie zo heel veel

greetz danny

dus jullie worden niet de grootste club hahaha

origineel gepost door Psycho-bitch

denk da da wel een beetje relatief weinig zijn aangezien wij zelf al met 5 autos zijn vanuit venray

Dat is dan samen met de 4 auto's van Timmeeeh dan toch al 9 :jerry

origineel gepost door bigwill

origineel gepost door Psycho-bitch

denk da da wel een beetje relatief weinig zijn aangezien wij zelf al met 5 autos zijn vanuit venray

Dat is dan samen met de 4 auto's van Timmeeeh dan toch al 9 :jerry

jij had zeker een 10 op je raport voor rekenen:jerry:jerry

@ wendy wist niet dat jullie ook gingen;)

we hebben ons vergist in het aantal bekers.. het zijn er iets meer geworden... ongeveer 115 bekers te verdelen onder de opel rijders ;)

we hebben bijna alles rond.. gaat allemaal voorspoedig nu...

allemaal komen naar KOLDER IN DE POLDER, we maken er op zaterdagavond een super feest van met aller hande leuke dingen

jaja we gaan nog even alle ........ op de i zetten.. er is al zoveel geregeld.. en we hebben goeie zin mee zun allun

Ik ben helaas met mijn corsa bezig, ff nieuwe motor in hangen dus denk niet dat ik het gaat redden :(

origineel gepost door PORE

Ik ben helaas met mijn corsa bezig, ff nieuwe motor in hangen dus denk niet dat ik het gaat redden :( ja dan werk je maar wat harder en langer door... hahaha

heb er zin in vandaag naar bulgarije en donderdag komen we terug gaan we vrijdag maar naar zeeland:P

tot volgende weekking:

Originally posted by lukky

origineel gepost door PORE

Ik ben helaas met mijn corsa bezig, ff nieuwe motor in hangen dus denk niet dat ik het gaat redden :( ja dan werk je maar wat harder en langer door... hahaha

we beginnen zaterdag en als het meezit kom ik wel ff buurten :P

donderdag a.s. gaan we de grote feesttent op zetten, het podium en de tafels en stoeltjes klaar zetten, het terrein indelen, de aggegraat en de benodigde kabels trekken.. etc etc we gaan der voor, nu hopen op goed weer en veel volk, want als het een succes is gaan we der zeker een tweede KOLDER in de POLDER van maken...

ben van plan om ook wel even te komen kijken, heb al zin in die hamburgers aangezien ik er overal zoveel goeds over lees.

ik kon het trouwens nergens in terug vinden, maar zijn er nog entreekosten ofzo verbonden aan dit evenement?

Terug
Naar boven