• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

KOLDER IN DE POLDER...

uiteraard, maar dat zal niet veel zijn.

@ wendy, kom op joh, laat jullie niet kisten! Kom gezellig bij ons een lekker worstje van de BBQ nemen!

@ lukky, we mogen toch wel BBQ-en he....?

ja ja KOLDER in de POLDER gaat echt goed komen... alles is in volle gang, de grote feesttent met podium is vannmiddag opgezet, de grote aggegraat draait op volle toeren, twee plee wagens, 10.000 liter schoon drinkwater, tafels banken, sta tafels, bar etc etc, de rijplaten voor op het terrein te komen ligt bij de ingang, kortom alles gaat voorspoedig, het weer gaat ook goed komen, ja ja KOLDER in de POLDER gaat vanaf morgen van start.. hopen op een goeie opkomst, wes-tuning is aanwezig, en nog een duitser met woofers waffers lampers audio etc etc, BISIGN met allerhande stickers, een poets bedrijfje mag ook niet ontbreken, dus daar hebben we er 2 van... DB meten, de show en shine contest, een vet clubspel s'avonds in de feesttent, en natuurlijk een strip act mannelijk/vrouwelijk en de DJ verzorgt de muziek, en natuurlijk carsmashing... zondagmiddag 16:00 uur hebben we de prijs uitreiking gepland...komen allemaal...we hebben der zin an...

grtz lukky

Eindelijk vandaag is het zover wij rijden rond half 6 aan zullen rond rond kwart over 7 er zijn

heb er geruwelijk veel zin in:wors

tot vanavond

helaas jongens ben net terug van men vakantie en ga het dus niet halen om nog jullie kant uit te komen wens jullie heel veel plezier

greetz danny

origineel gepost door corsa danny

helaas jongens ben net terug van men vakantie en ga het dus niet halen om nog jullie kant uit te komen wens jullie heel veel plezier

greetz danny je spullen hoef je niet meer uit te pakken... dus rij maar meteen aan... tis super gezellig..

ik zal helaas niet aanwezig zijn met mijn calibra bij ctn.

schiet wel een heleboel:kewlpics voor me, dat ik toch nog een beetje hebben mee kennen genieten.

grtz bjorn

origineel gepost door lukky

origineel gepost door corsa danny

greetz danny je spullen hoef je niet meer uit te pakken... dus rij maar meteen aan... tis super gezellig..

had het al gehoord had vanmorgen een brakke daan aan de telefoon jullie treffen het wel met het weer

greetz danny

ben net thuis van m'n vakantie. en nu heel snel de coupe inpakken en richting zeeland!!:o

word of vanavond of morgen heel vroeg dat ik aanrij

tot zeeland

Terug
Naar boven