• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

kopen op e-bay ?

Ja,

Ik hack jouw Paypalrekening,

Ik koop iets voor 1000 Euro.

Dat merk jij pas een paar dagen later omdat het nu van je rekening wordt afgeschreven !

Je krijgt wel een mailtje dat er een overschrijving heeft plaatsgevonden maar dan is het al te laat he ?

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:Ik heb 0,0 Euro op mn Paypalrekening.

Als ik via Paypal zeg maar, 50 Euro uitgeef dan wordt het pas dik 2 weken daarna afgeschreven van mn rekening zonder rente.

Dus ook als je 0 op je rekening hebt kun je Paypal gebruiken.

Ik ben goed te spreken over Paypal. Alleen moeten ze een "Tancode" invoeren.

Als ze jou wachtwoord hacken dan klauwen ze heel je rekening leeg. Dat is nu iets te simpel.

Je bedoeld dat ze dan je paypal rekening leeg klauwen ?

is nieteens nodig om eerst naar paypal account over te maken kan via paypal gelijk van af je rekening

Correcto dat is ook mogelijk, het is eigenlijk simpel en je kiest altijd personen die 100% feedback hebben

Ik heb 0,0 Euro op mn Paypalrekening.

Als ik via Paypal zeg maar, 50 Euro uitgeef dan wordt het pas dik 2 weken daarna afgeschreven van mn rekening zonder rente.

Dus ook als je 0 op je rekening hebt kun je Paypal gebruiken.

Ik ben goed te spreken over Paypal. Alleen moeten ze een "Tancode" invoeren.

Als ze jou wachtwoord hacken dan klauwen ze heel je rekening leeg. Dat is nu iets te simpel.

Als ik het goed begrijp kan je geld van uw bankrekening overschrijven naar uw paypal rekening , en vervolgens betalingen doen op e-bay enz... met paypal ?

Idd... ik koop alles op ebay... 1x een kapotte Opcom ontvangen en de verkoper heeft mij een nieuwe verstuurt, moest zelfs de oude niet terugsturen... terugbetaling wou hij ook doen, maar ik had er toch één nodig... dusja. Ik zit momenteel aan 58 aankopen, nooit problemen...

heb 44 dingen gekocht op ebay, paar kleine incidenten gehad, waarop ik vertrouwde op de tekst en 1 foto. Nu wil ik duidelijke foto;s zijn.

Bij nieuwaankoop zeker gewoon doen, en betalen via paypal heb je kopersbescherming.

@Basgsi wrote:heb 44 dingen gekocht op ebay, paar kleine incidenten gehad, waarop ik vertrouwde op de tekst en 1 foto. Nu wil ik duidelijke foto;s zijn.

Bij nieuwaankoop zeker gewoon doen, en betalen via paypal heb je kopersbescherming.

Betreft idd een nieuw onderdeel ;)

@martklanderman wrote:Ik ben ook een echte e-bay koper.. Gewoon betalen via paypal dan kan er niets gebeuren. Koop heel veel in Engeland en mensen zijn daar in mijn gevallen altijd heel duidelijk en vriendelijk.

Dezelfde ervaring heb ik met Duitsers op E-bay.

Ebay is echt ideaal voor onderdelen, vaak voor een fractie van de prijs wat je hier in Nederland betaald.

ebay idd geen probleem soms de taalbarriere als je niet goed in duits of engels bent, maar dat is op te lossen zelf nooit problemen gehad en al een hoop gekocht.

Erwin

Terug
Naar boven