• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Kwik Fit duur??

@KadAstra-EF wrote:Ik doe de olie terug in de kan die de vorige keer gekocht is en dat gaat de grijze container in !

Milieu ????

ja, daarom was ik ook naar de gemeentewerf gegaan om het netejes in te leveren.

Moest ik 15 Euro betalen :swear :swear :swear :swear :swear :swear

terwijl ik al 298 Euro afvalstoffenheffing betaal.

Dus weer meegenomen en vanaf dat moment gaat alles wat niet in de groene mag IN DE GRIJZE !!

Zo :sleeping

Rik :)

jij bent goed bezig.

heb trouwens nog nooit van gehoord dat je geld moet betalen om wat olie in te leveren...denk dat jij op de verkeerde plaats bent geweest

@waltwalt500 wrote:@KadAstra-EF wrote:Ik doe de olie terug in de kan die de vorige keer gekocht is en dat gaat de grijze container in !

Milieu ????

ja, daarom was ik ook naar de gemeentewerf gegaan om het netejes in te leveren.

Moest ik 15 Euro betalen :swear :swear :swear :swear :swear :swear

terwijl ik al 298 Euro afvalstoffenheffing betaal.

Dus weer meegenomen en vanaf dat moment gaat alles wat niet in de groene mag IN DE GRIJZE !!

Zo :sleeping

jij bent goed bezig.

heb trouwens nog nooit van gehoord dat je geld moet betalen om wat olie in te leveren...denk dat jij op de verkeerde plaats bent geweest

Ik mag niet schreeuwen maar.......IK DACHT HET WEL !!! :jerry

Bij de gemeentewerf kun je asbest, olie, gorf vuil en dat soort zaken inleveren.

Dus ik dacht dat ze dat ook wel wilde innemen.

nou, ben er vloekend weer weggegaan en gezegd dat ik het wel op een andere manier kwijt kon.

ik ververs mijn wagens ook altijd zelf.

ik heb zo'n gereedschapje voor de filter.

kost niets tegenwoordig.

ik gooi er altijd olie van de action of aldi in.

nooit problemen mee.

de oude olie vermeng ik met bitumen.

en dat smeer ik weer onder de auto.

of schilder je schutting of oude spoorbielsen er mee.

klaar goedkoper kan bijna niet

ik snap niet dat er mensen zijn die er hun auto laten doen daar, ik heb er geen goeie ervaringen mee met die zaak, de astra gaat gewoon lekker naar de opel, iets duurder maar betere service king:

Ik kan natuurlijk in niemand zijn portemonee kijken, en ik weet dat het een dure tijd is.

Maar olie van Aldi of Lidl???????????

Hier snap ik geen sodemieter van, om je zoiets als een tientje te besparen flikker je maar de grootst mogelijke bocht er in?

Weet niet hoor lijkt mij verkeerde bezuiniging.

Ik hoef hier toch niet te gaan uitleggen hoe belangrijk een beetje goede olie is he?

En anders doe je maar even google........

@Bo652 wrote:Ik kan natuurlijk in niemand zijn portemonee kijken, en ik weet dat het een dure tijd is.

Maar olie van Aldi of Lidl???????????

Hier snap ik geen sodemieter van, om je zoiets als een tientje te besparen flikker je maar de grootst mogelijke bocht er in?

Weet niet hoor lijkt mij verkeerde bezuiniging.

Ik hoef hier toch niet te gaan uitleggen hoe belangrijk een beetje goede olie is he?

En anders doe je maar even google........

Koop al jaren mijn olie bij de aldi of de lidl en nooit gezeik gehad

terwijl ik mensen ken die wel de duurdere olie bij de dealer enz halen en altijd gezeik hebben met hun moter,dus goedkope olie is niet altijd slecht :thumb

maargoed meningen verschillen gelukkig end aarom blijven zowel de goedkope olie als de dure verkocht worden :jerry

Gezeik met je motor komt niet van Olie.....

Olie kan alleen het slijtage proces beinvloeden, en dat komt niet op een kilmeter of 1000 aan..

Willem

Terug
Naar boven