• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

LAATSTE WENS MANTA-A (OVERLEDEN 19-04-2012)restauratie manta

bedankt ook voor alle positieve reacties hiero :thumb

cor leest volgens mij sinds vorige week ook mee zal ie vast mooi vinden :wors

Vandaag nieuwe club blad ontvangen met daar in 2 pagina's over Cor zijn laatste wens ! Super mooi stukje geworden , was bij het lezen weer even een kippenvel momentje

Jitske

Is het mogelijk dat het verslag op dit forum komt ?

Ik heb welliswaar geen Manta (wel een Opel) maar ik vind dit initiatief zo mooi dat ik dit topic wel ben blijven volgen.

Alleen krijg ik geen clubblad....

Rik :)

verslag staat op de vorige pagina en in het het mantaclubblad staat in principe haast hetzelfde dus je hebt niets gemist king:

@Kermitkiller wrote:verslag staat op de vorige pagina en in het het mantaclubblad staat in principe haast hetzelfde dus je hebt niets gemist king:

Heb het verslag gelezen.

Mijn diepste respect voor jullie als Manta club om zoiets spontaan voor iemand te regelen !!!

Rik :)

nu net het trieste nieuws gekregen dat afgelopen nacht cor is overleden :(

had deze week nog contact gehad met z,n broer en zus dat het wel slecht met hem ging en nu net bericht gehad

veel sterkte de komende tijd voor de familie van cor met dit verlies

Onvoorstelbaar dat het zo snel kan gaan.....

Ons medeleven gaat uit naar zijn vrouw en kinderen en de rest van de familie

Duurt & Petra

Vanaf hier ook de condoleances. Mooi dat er nog liefhebbers geweest zijn die zijn laatste wens in vervulling hebben gebracht!

Terug
Naar boven