• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lasapparaat advies

precies de rustbuster fles is een ruil systeem fles, het is dan wel je eigendom, maar niet elke gasboer neemt hem zomaar aan, omdat niet elke gasboer hun ruilsysteem heeft. en dan krijg je dus niet zo een volle fles mee.

dat kan best wel eens lastig zijn. daarom zou ik gewoon eens goed bij je lokale gasboer vragen wat hun eventueel zelf voor je kunnen betekenen, verder heb je bij een huurfles bij je lokale gasboer nog het voordeel dat je redelijk makkelijk na een jaar kan overstappen of een grotere of kleinere fles.

mocht het hier nie gaan lukken rij ik wel ff naar rustbuster zelf, is ook end van de wereld niet vanuit eindhoven

dat overstappen is misschien handig, alleen betaal je zo 150 euro aan huur per jaar, vinnik nogal wat, ook als je de fles nie eens gebruikt

mocht het hier nie gaan lukken rij ik wel ff naar rustbuster zelf, is ook end van de wereld niet vanuit eindhoven

dat overstappen is misschien handig, alleen betaal je zo 150 euro aan huur per jaar, vinnik nogal wat, ook als je de fles nie eens gebruikt

danny kom maar een keer proberen hoor geen probleem

rustbuster heb je idd eigen fles ik ruil m steeds om in gorinchem bij las-kar(cebora importeur)

op de fles zit een sticker met een bedrijfsnaam/vuller

als een bedrijf die zelfde flessen heeft ruilen ze m gewoon om

rustbuster heb je idd eigen fles ik ruil m steeds om in gorinchem bij las-kar(cebora importeur)

origineel gepost door jblfreak

u2u ff je nummer, spreken we volgende week ff af :)

origineel gepost door jblfreak

u2u ff je nummer, spreken we volgende week ff af :)

Terug
Naar boven