@Sportstourer-k wrote:[THUMBS UP SIGN]ik ook ... alleen in het buitenland is het wel lekker als je een beetje zelfredzaam bent.
Helemaal mee eens voor wie dat is weggelegd, hier zou ik toch de hulptroepen van Onstar in moeten roepen...... :shock:
@Kietje wrote:En als de garage dicht is?
Er zijn altijd wel bedrijven die 24/7 service verlenen, dit is dan niet in de vorm van een reguliere garage maar hulp is er altijd wel. Ik wil absoluut niet decadent overkomen maar het is simpelweg niet voor mij weggelegd om zulk soort handelingen zelf te doen.
@Sportstourer-k wrote:Dan bel je de hulpdienst, die helpen je of slepen je naar de garage en regelen een vervangende auto.
Ik heb een leasebak geen idee of je dat ook krijgt als je privé rijdt, geen ervaring mee.
Ik zou niet inzien waarom niet, zolang je bereid ben om voor die diensten te betalen.
@Kietje wrote:Doe me dan maar een reservewiel. Ik zou me kapot schamen als ik ze voor een lekke band moest bellen.
Die auto regelen ze vast wel voor je, maar dan moet je hem de volgende dag weer om gaan ruilen. Lekker als je een eind van huis bent of onderweg naar je vlucht vanaf Schiphol.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel
@juruca wrote:Ik heb een volwaardig reservewiel, zeker voor in het buitenland altijd gehad.
Je wilt toch niet twee keer onderweg de hele kofferbak leeghalen om het wiel op te bergen ?
Gewoon met je volwaardig reservewiel je reis vervolgen en op de bestemming je orginele band laten maken/vervangen.
Prima optie maar niet voor mij.
@Sportstourer-k wrote:
De meeste auto's worden tegenwoordig geleverd zonder reserve band dus je bent zeker niet de enige die belt.
Phew....gelukkig!
@arjontje wrote:Waar ik gewerkt heb. Kwamen elke week wel 2 of 3 auto's achterop de auto ambulance. En alleen maar omdat ze een lekke band hadden.
Dat valt me nog mee dat aantal