origineel gepost door afterburner27
origineel gepost door yzf1kr
Fiat, Alfa, Saab, Opel. Allemaal de zelfde Fiat motor en het zelfde vliegwiel.
Laatst nog geholpen een vliegwiel in een Alfa 159 te zetten. Dat vliegwiel was bij de Fiat dealer gewoon 150 euro goedkoper als bij de Opeldealer.
Op ebay nog veel goedkoper...
Als je een komplete OE set koopt, dus met bijpassende koppeling drukgroep en cilinder past het altijd..
De veschillen hebben enkel te maken, met het type koppeling dat gebruikt is...dus dat LUC en sachs verhaal...
Bij de opel dealer weten ze het wel, maar vertellen ze het niet, zodat jij ligt te k.tt.n.
Ik heb met die beste man op ebay een hele discussie gehad, over die nummers en wat wel en niet past.
Hele set past altijd.....alleen ander merk koppeling en drukgroep kan niet...dat werkt.
En om mijn twijfels weg te nemen, stuurd hij het hele handeltje op, en mag hem zelfs na weken , terug sturen als het niet zou passen...
Maar hij blijft volhouden dat zijn set past...
Hij heeft nog wat dingen nagekeken, die in strijd waren met epc, en zelfs daar hebben ze die set in kunnen monteren zonder problemen. Bak blijft hetzelfde.
Dit type motor kent maar 1 type bak..
De 120pk versie kent er twee, daarom moet hij van een 120pk het vin nr hebben...
Ik koop niks meer bij de VOD, doe hetw el op ebay!!!
IS voor mij 3 keer goedkoper dan hier in de nl...
:wors:wors:wors
Welke verkoper is dat? Dan kan ik hem ook even contacten over de mijne