Vanochtend even op bandenjacht geweest,
had gisteren een setje op MP zien staan, 235 40 19 conti sportcontact3, dus even de verkoper gebeld, prachtig verhaal over de banden, waren van de auto van zn vriendin geweest etc etc, maar hij had wel een bandenhandel, dus al dubieus, maargoed, volgens hem waren de banden in goede conditie.
Vanochtend nog even gebeld, even de dot code gevraagd en nogmaals of de banden idd wel 7mm waren en of er echt geen schade op zat, want het was een km of 60 rijden, nee meneer, prachtige banden, dus nog even de prijs afgesproken en ik die kant op,
Bij de bandenhandel aangekomen, prima ontvangen door ilias of ricardo, dat wist ie even niet meer..... ik mee richting de banden. Rekken vol dus zijn verhaal over dat de banden van zn vriendin waren geweest leek al niet voor de hand liggend, anyway, profiel a 5 tot 6mm en in elke band aan de binnenzijde 3 grote herstelde gevulcaniseerde plekken van ruim 12 cm in de wangen en 1 duidelijk met karkasbreuk, voelde de bobbel zitten. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt, dus ik ff mn mening gegeven, tikje ongezouten, maargoed, was een beetje pissig dat ik was voorgelogen. Hij stond er nog net niet bij te lachen, zijn commentaar, het zijn toch gebruikte banden...
stelletje oplichters, normaal hang ik iemand niet snel aan de schandpaal, maar in dit geval, Booij banden in Culemborg...Ricardo of Ilias op MP
grtz Lucas